Endelig orket jeg en tur ut igjen – og litt pulsklokkeinfo

Etter noen dager med forkjølelse, og dårlig form, gjorde det godt å kjenne i går ettermiddag at jeg var bedre, og i dag var det godt å komme ut en tur.

Sol innimellom snøbygene, og hvitt og fint 🙂

Bak oss nærmet snøbygene seg igjen . Joda, Olav var med ☺️

 

 

Jeg blir så fascinert over at en pulsklokke kan lese kroppen min så godt. Her kan du se de siste dagene.

 

Etter flere dager med god lading, gode netter, så ble jeg sånn plutselig forkjøla, og kjente at noe brøt i kroppen.  Og som du ser, så syntes det med en gang på bodybatteriet på klokka.

Men først skjermbilde av de gode dagene:

Sjelden jeg har ladet så godt om nattan. De blå strekene viser om, og hvor godt jeg lader..

Så ser du at jeg plutselig har høye streker med oransje igjen, og ikke noe blått. Da kjente jeg at kroppen ikke var i form, og litt forkjølelse

 

Denne dagen lå jeg litt på sofaen og nesten sov, og satt i stolen så og si hele dagen. Allikevel høyt stress i kroppen.

Så kom fredagen. Utpå ettermiddagen kjente jeg at kroppen plutselig var bedre…og det synes på kvelden. Da ladet jeg blått mens jeg satt i stolen og så på tv

 

Og da ble ladinga på nattan bedre også 🙂

 

Jeg har et avslappa forhold til det klokka viser nå, men det er mer det at jeg synes det er utrolig at klokka tar opp dette gjennom pulsen min på håndleddet, og viser det så tydelig.  Veldig fornøyd med klokka, og den er et godt hjelpemiddel når det trengs. 🙂

 

Og kjekt å se at det stemmer det de sier om slike klokker, og at det ikke var bortkasta å bruke bursdagspenger på den 🙂

10 kommentarer
    1. Kjempefine bilder du har tatt, og for en nydelig vinterstemning 😊

      Hadde planer om å gå meg en tur i går, men jeg hadde fått en blodblemme på siden av tåa som gikk sund. Dermed måtte jeg plastre tåa mi. Da ble det en tur på treningssenteret for å gå på mølla.

      Slike klokker er så motiverende å følge med på.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    2. Nydelige vinterbilder! Ja, veldig spennende å følge med på klokkas målinger, og her viser du jo tydelig sammenhengen mellom hvile og stress på grafene! 🙂

    3. Fine vinterbilder.🤩
      Veldig interessant å lese om dine og Karis erfaringer med klokka.
      Den er nok et godt hjelpemiddel for å bedre forstå når det trengs mer hvile.🤗

      1. Tusen takk. 🙂
        Ja, den er et veldig godt hjelpemiddel, og spennende å se hvor godt den viser stress og lading i kroppen.
        Jeg lader litt på dagtid enten jeg sitter eller ligger, så noe mer stress en friske folk har jeg.
        Sammenlignet med søstra mi 😊🥰

    4. Flott klokke, jeg har jo ikke en slik…men ønsker meg det etter hvert.
      Det må være til fin hjelp å lese seg selv slik. Hvile og søvn, det må til og du med din sykdom, må man være påpasselig. jeg sover som regel 7 timer og da er jeg uthvilt.
      God søndag, klem…

      1. Takk for det.
        Hadde vært veldig artig å sammenligne med dine dager. For du er jo veldig aktiv.
        Sammenligner med Kari som jo også har ME og søstra mi, som ikke har ME, men som har gått igjennom det samme som meg.
        Søstra mi har mye mer blått i løpet av dagen, enn meg og Kari. Og blir sjelden helt tom på kvelden slik vi blir.
        Spennende å se om jeg blir bedre på sikt igjen. 🙂
        God søndag. Klem ❤️

    5. Vakre bilder! og spennende med body battery! Jeg klarer ikke å ha klokka på om natta, så jeg ser jo bare det som skjer på dagtid….. hmmm…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg