Endelig! 😀

 

 

Endelig hva, sier du?

Endelig ble det blått igjen 😀

Ser du det? Trodde du jeg mente blå himmel? 😉

Neida, jeg lå på sofaen og hvilte etter frokosten, og da sovnet jeg nesten, også ble det blått. Tegn på at kroppen friskner til, og ikke er så stresset lenger. Det er jammen meg godt. Du kan lese litt om det HER

Så jeg orket til og med en liten tur ned til sjøen i slow motion ☺️

På vei opp igjen gikk jeg sakte og rolig,  og knipset litt på veien. Så herlig med litt sol, selv om det kom noen regndråper igjen. Men kald vind. 13° er ikke noe å skryte av. 😁

Nyt sommerblomstene, og ha en god lørdag! 🥰

 

 

Naboens rhodhodendron

Ser du “jetfly” på vei inn for landing?

De forhatte, men vakre lupinene pynter opp ☺️

 

14 kommentarer
      1. Tusen takk 😊 Ja, det er godt at det blir blått igjen. Trenger den lille ladinga jeg kan få 😉
        Håper du får litt hviletid du også nå. God lørdagskveld! 🥰

      1. Ja, den er flott. Jeg må opp til Huset etter svigermor og få tatt bilder også. Den er enormt flott 😀
        Det ser ut til at det skal bli litt bedre temperatur noen dager, og det kunne vært godt ☺️ God klem ❤️

    1. Så bra at formen begynner å bli bra igjen. Håper at svigerfaren og mannen din også er på bedringens vei. Rododendron er virkelig vakker, og det er lupiner også selv om de er en plage å få inn i hagen. Ha en fortsatt fin lørdagskveld 🥰

      1. Tusen takk for det. Ja, nå er alle på bedringens vei heldigvis. Godt å bli ferdig med en så hard tørn 😳
        Vakte disse blomstene, men de holder seg ute ved grøftekanten, for vi klipper jo resten så ofte, at de ikke rekker å komme opp 😊
        Ha en fin kveld du også. Klem 🥰

    2. Lupiner er vakre og pynter virkelig opp ja. Nydelige er de ! Godt du fikk en tur ut og at sola kom frem 😀 Nå blir det et par dager med sol her også 😀 God søndag til dere to 🙂 klem

      1. Tusen takk for det. Ja, sola er her nå, men vi har så langt nytt den mest innenfra. Sitter i denne coronaen. Men godt bare det å kunne gå en liten tur rund i hagen, og nyte sola ihvertfall. Kos deg med sol og søndag!😀 God klem🥰

    3. Spennende med den klokka di.
      Fint hvis den samsvarer med det du føler og det klokka viser.
      Jeg tror ikke det hadde blitt mye blått på meg for tiden, så det er kanskje bra jeg ikke har en slik klokke akkurat nå.
      Nyt søndagskvelden!

      1. Tusen takk. Ja, det er spennende, og den viser det tydelig synes jeg.
        Kan nok tenkes du hadde hatt en del blått likevel. Spørs hvor godt kroppen din lader når du sover, og slapper av innimellom 😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg