En solskinnsdag i Trøndelag

Og tur ut i frisk luft gir energi…ihvertfall for hodet 😉

I dag hadde jeg ikke noe arbeidslyst nemlig. En natt med lite søvn gir jo ikke mye påfyll av energi, og sola skinte utenfor, så til tross for at det er en helt vanlig hverdag, og jeg har en del jeg burde gjøre innendørs, så valgte jeg tur ut.

Her må noe bortvelges om jeg skal orke å nyte også..

 

 

Du skal få være med på turen, for det var nydelig vær i dag, og etter en liten tur oppom kirkegården for å rydde bort lyng, tok jeg turen til Heimsvatnet.

 

Der gikk jeg nesten hele veien langs skogen og stranda..ikke helt til enden, for den energien som jeg skulle få, den avtok i stedet…så jeg tenkte at jeg måtte snu for å orke å gå tilbake til bilen igjen også..

Blir fint når det blir grønt løv, og grønt gress

Det var veldig deilig å bare sitte der og nyte sola og fuglekvitteret litt..

 

Tilbake i tide til lunsj, og da var sofaen god å finne igjen.

 

Energien uteble gitt, men hodet fikk luftet seg, og det gjorde godt! Noen ganger er det det som er det viktigste. En kan jo bli litt smårar av å gå inne hele dagen og bare snakke med seg selv og mannen i Huset.. 😉

 

Nei, ut i sola og opp i trærne!

 

Nei, ikke opp i trærne, det er et tilbakelagt stadie, men tror du ikke jeg fant ut at jeg skulle klemme et tre.  Har jo blitt oppfordret til det her på blogg noen ganger, men ikke gjort det.  Føles litt teit liksom, men joda, det gjorde godt det også. Går fint det når det ikke er andre til stede som lurer på hva jeg driver med 😄

Siste skrik i pannebånd og store briller er jo mote nå…hehe..jaja, sånn kan  man også se ut her på landet 😀

Takk for at du ble med på tur ved Heimsvatnet. 🙂 Ha en fortsatt fin torsdag!

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Herlige bilder 🙂 Det SER varmt ut, med den blå himmelen og all sola, men jeg ser også litt “is” ved vannet der? Så helt varmt er det vel ikke… 🙂

      1. Tusen takk ☺️
        Nei, det var ikke mye varmt i dag. Iskald vind og den lille varmen fra sola var ikke nok til at det fristet med et bad 😄 9° sto det på bilen 😉

    2. Der kan du se – det er godt å klemme et tre, skjønner du….! Jeg gjør det ofte…..! Tusen takk for den fine turen – der var det bare så vakkert altså! Lekre bilder og herlig vær – kan jo ikke bli bedre da! God klem <3

      1. Tusen takk ☺️
        Ja, det er du som fikk meg til å klemme et tre…tenkte på det da jeg gjorde det 😉😄
        Det er veldig vakkert ved dette vannet 😀
        God klem ❤️

    3. Klart du kan klemme et tre du også! Morsomt det med sånne utfordringer. Ja, du ble sliten etter turen, men så vakre bilder. De kan du se på mange ganger og glede deg. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg