En solrik og fin dag 🌞

Det er nesten ikke til å tro, vi våknet til nok en dag med sol fra blå og skyfri himmel 😀

Blir jo nesten kjedelig å ta bilde på morran 😄  Det var bare 1° tidlig på morgenen, så ikke så varmt da. Og kjøligere vind i dag, men det kom opp i 14° i skyggen, så ikke noe å klage på 😁

Etter frokost gikk Olav ut for å bytte dekk. Kan ikke kjøre rundt med piggdekk lenger nå.

Jeg gikk opp i 2.etg og strøk de klærne som lå på vent 🙂 Hørte på lydbok, og da går jobben nesten for fort ☺️

Litt hvile i divanen på kontoret, før jeg gikk ut og hørte om han skulle ha noe hjelp. Men han klarte seg sjøl heldigvis ☺️

Jeg støvsugde og vasket begge bilene når han var ferdig med å skifte dekk på Peugeot,n. Så spylte han begge til slutt.

Jeg ble med på bilde selv om jeg prøvde å unngå det 😁

Etter lunsj/middag bestående av fiskekaker og stekte poteter, ble det en god stund på terrassen.

Måtte legge meg litt da, så jeg tok stolputa og la meg. Har ikke fått ut hengekøya enda ☺️

Dette ser jeg da:

 

Snur jeg meg på siden, får jeg sjøutsikt 🥰

Ble ingen tur ned til sjøen i dag, det gjorde jeg i går for da var det ikke så kald vind

Plukket med met hvitveis på vei opp over ekra

Koselig å pynte opp litt inne etter å ha fjernet påskepynten

Gårsdagens bilde nede ved sjøen. Håper dagen din har vært god 🙂

 

 

I dag satte jeg meg bare på en stein like oppi her, og nøt å kjenne varmen fra sola før jeg gikk inn.

6 kommentarer
    1. Nydelige vårbilder hos deg. Så deilig at vi endelig fikk litt sol og varme.🤩 Du har jammen vært driftig i dag. Nyt resten av vårkvelden!🤗

      1. Kaktusen du så? Den er gammel, og nyklipt, så i år blomstret den ikke til påske for første gang på lenge. Den må venne seg til nytt sted også tenker jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg