En rolig og avslappende lørdag er på hell

I dag har vi bare kost oss.

Sett OL på tv, jeg har ryddet litt.  Ute har det snødd, og blåst veldig, så det var skikkelig surt og kaldt når jeg var ute en liten tur.

Dermed ble det en skikkelig avslappende lørdag, hvor vi bare kunne nyte ro og fred.

 

I går var svigerfar 90 år, og vi skal feire han når det blir litt bedre vær og føre, og alle barna, barnebarna og oldebarna kan være med. Nå er det så mye smitte, at vi tar ikke sjansen enda.

Men vi bestilte kake, så han fikk feiret sammen med folka på Helsesenteret der han bor nå. Og kaka var visst god den 😀

Lukket valnøtt er aldri feil for de som liker det. 😉

 

Som du kanskje fikk med deg, så fant jeg plutselig ut at jeg skulle prøve meg på å tegne Frodith også.  Ble faktisk så overraskende fornøyd selv at jeg lagde et innlegg med det. Du finner det HER

 

Jeg har også fått gjort litt på fotoalbumet mitt, mens vi så en film på tv.

 

 

Det er litt sånn eventyrfilm, så jeg klarer fint å holde på med pc og se litt samtidig. Mest mannen som er glad i slike filmer, og dessuten har vi sett den før 😉

Synes den er litt voldsom jeg, så det er greit å se med et halvt øye 😁

Liker du å se slike eventyrfilmer?

12 kommentarer

Siste innlegg