En litt kjøligere dag

…og godt var det.

Tror ikke jeg er laget for mye varme jeg. Trives best når det er sånn passe varmt. Sånn rundt 21° eller under. ☺️

Når det blir oppi 30° da sliter jeg. Så i går kveld slet vi begge med å sovne, og til slutt gikk Olav og satte på varmepumpa til rundt 20°

Da ble det mer levelig, for når tømmerhuset først blir varmt, ja, da er det varmt 😄

Ellers holder det i grunn bra kjølig, men ikke med 30° og sola rett på alle vinduer.

Her er klokka 21:35

 

Det er jo ikke mørkt her om nattan nå, så når det endelig skyet litt over, og vi i tillegg har ned blendingsgardiner, så sovnet vi til slutt.

 

Jeg var våken en times tid ved 3 tida, og da gikk rådyret ute i hagen igjen.

Tok bilder med speilreflekskamera, så de bildene skal jeg dele siden. Må jo sette meg ved pc,n da, og det har jeg ikke orket mye av i det siste.

Gjett om jeg får en jobb å gjøre med å gå igjennom mange bilder da 😁

Som svigermor alltid sa: “Etter tid, kommer råd”. Så jeg sier heller det kommer tid etter dette, og daaa kan jeg fikse dem 😄

Hvordan er det med deg, liker du varmen?

 

Jeg har fått klippa bærbuskene i dag, og vasket hengekøya. Mens jeg holdt på med det fikk vi besøk v to naboer som kom med en flott orkide til oss. Og da gikk vi inn og tok en kaffe, for knotten holdt på å spise oss opp ute 😳

Jeg beklager at jeg er veldig dårlig på å lese bloggen din, det blir enkelte innimellom, men lite kommentering, jeg kommer sterkere igjen. 😉😀

 

22 kommentarer
    1. Kan bli for varmt, her i Norge liker jeg rundt 20 grader..I syden er det deilig med 30 for da har man fri og er ved sjøen..
      Men å dra på jobb i 25 grader her, synes jeg er tråkig..alt blir litt tyngre og man blir svett og varm..
      ..
      Ta vare på deg selv, blogg er bare blogg…
      Les og kommentere det du føler for, man rekker aldri over allikevel…det har jeg gitt opp.
      Klem..🥰

      1. Tusen takk for gode ord 🥰 Enig med deg i det, for har man aircondition i Syden, så er det godt, for med ferie og strandliv, er der godt med varme ☺️
        Nei, det nytter ikke å få med seg alle innlegg, så det blir når det blir 😀

    2. “Etter tid, kommer råd” – Det var noe å tenke på, ja. Jeg er veldig glad i varmen, men da hadde du nok ikke trivdes like godt der jeg er nå, skjønner jeg.

    3. Jeg er ikke så sterk i varmen, nei – i helga var det jo rett i underkant av 30 grader der jeg var…. det var meeeer enn nok! Og det er vanskelig å sove når det er over 20 grader inne på soverommet uansett….! Ikke stress med å lese og kommentere – jeg vet jo at du er der! God klem <3

    4. Har full forståelse for at noen ganger har en ikke kapasitet både til å lage innlegg, lese hos andre og kommentere i tillegg. Slik har jeg det sjøl inn i mellom.
      Dere hadde sol i dag også…over fjellet til nordmøre har det regna. Og temperaturen har falt til 15 grader. Jeg syns det er godt med varme, men denne gangen hadde jeg nok problemer.
      Koselige naboer dere har, fin orkide. <3

      1. Tusen takk. Ja, det er en flott orkide, og det er godt med gode naboer ☺️
        I dag ble det regn hos oss også. Bildene er fra i går kveld 😉
        Så i dag har det bare vært skyet, men regnet kom først utpå dagen.
        ❤️

    5. Liker varmen, men skal være veldig enig i at 30 grader er ikke nødvendig. De siste 2 dagene har jeg slitt med å sove jeg også pga varmen, men nå er vifte på plass så det hjelper litt. Så flott bilde utover sjøen der altså, digger utsikten din❤

      Klem

      1. Tusen takk. Ja, jeg digger denne utsikten jeg også…blir aldri lei ☺️
        Godt med vifte når det blir så varmt, vi er jo ikke vant til det 😄 God klem ❤️

    6. Hei på deg 🤗
      Den varmen slår meg også ut. Liker det best når det er svalt 😃 Trives ikke i 25 + 😅

      Lag deg fine dager 😊
      Klem

    7. Det høres ut som at den varmen kom til oss for i dag har vi hatt 31 grader i skyggen og det er for varmt når man skal gjøre noe.😅 Vanskelig å få sove er det absolutt. Vi har hatt vår første tropenatt i år hos oss. ☀️Skjønner godt at du liker litt lavere temperaturer. Stress ikke med å lese og kommentere.🌸Ta godt vare på deg selv.💐Det er viktigst.🤗

      1. Tusen takk for gode ord. Vi ble fort kvitt den verste varmen, og vi hadde en skikkelig regndag i går, så det ble en våt seanse ute under begravelsen. Men i dag skinner sola igjen 😊
        Passe varmt så langt i dag 😉
        Ønsker deg en god dag. 🙂

    8. Det blir veldig varmt her hos meg også om sommeren når sola står på… Leiligheten min ligger i en krok, og der samler varmen seg så det er ikke unormalt å ha godt over +30 inne på varme sommerdager. Er ikke så glad i sterk varme lenger, og trives nok best når det er mellom 21 – 25. Går det over blir det for varmt. Jeg bruker mest kamera på mobilen, men det er på tide å børste støv av Olympus kamera mitt og bruke det mer i sommer. Har speilrefleks, men syntes det er for tungt å bære med meg på tur. Ha en fin onsdag, klem 🤗

      1. Huff, da har du det varmt ja. Da hadde jeg ikke fått sove 😉
        Det er litt tungt å ta med speilrefleksen på tur ja, så jeg bruker den mest rundt huset her 😀 God torsdag. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg