En liten tur til sjøen

I dag blir også en rolig dag, for kvalme, høy puls og hodepine tilsier ikke så mange sprell.

Tenkte å kanskje ta en tur på Kyrksæterøra for å handle, men vi klarer oss til i morra. Da skal Olav til frisøren, så da tar vi to fluer i et smekk. Sparer drivstoff og energi 🙂

 

Det regnet visst veldig i natt, men da sov jeg, så det gikk jeg glipp av.  Og nå på formiddagen er det stille og fint.

Du ser jo selv ☺️

 

Vi gikk en liten tur ned til sjøen..

 

 

Olav ville se om båten lå fint, og jeg hadde noe gammelt brød til måkene.

Skal regne mye etterpå, så da blir det å kose oss inne igjen.  En klesvask skal settes på, for i dag er det gratis strøm, og jeg ventet med den siste når jeg så i går at det skulle bli så billig. Ikke at det var dyrt i går heller da, 3 øre pluss moms er jo nesten gratis det også 🙂

 

Vi fikk hilst på Geir, Nemi og Lillebror i går, for de så at bilen vår var tilbake, og da skal ikke Nemi gå videre. Hun må få hilst på oss først.  Olav så dem gjennom vinduet, så da ble det litt godis på begge to 😍

Arkivbilde. I går var de søkkvåte, og det regnet

 

Koselig velkomst det ❤️

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg