En liten gåtur, få bilder

Så langt er jeg veldig flink når det gjelder å ta bilder. Men året er så vidt i gang da 😉

Har et lite forsett, og det er at på hver tur, skal det ikke tas mer enn 2-3 bilder. Unntaket er om det er veldig mange spesielle motiver, og vær. Men det må raskt sorteres ned. Orker bare ikke ha såå mange bilder lenger. Det er unødvendig, for de jeg ikke tar, de husker jeg ikke likevel. Ihvertfall sjelden. Bare om det var så fint, at jeg angrer på at jeg ikke grep øyeblikket.😄

 

I dag våknet jeg sent, spiste frokost i pysjen før jeg tok en god dusj. Selv om vi har fri alle dager, så bruker jeg ikke hver morgen til å sløve.  Men i dag er det lørdag, og da er det lov. ☺️

 

Etterpå gikk vi en liten tur. Ingen av oss hadde motor til å gå runden i dag, så da ble det bare bort til kommunekaia og tilbake. Pratet med et par naboer på turen også, så vi var ute en god time.

Det var nydelig vær på turen, så jeg tok bilder, men bare 3 😀

 

Vi har spist tidlig middag i dag, for når det blir så sen frokost, så er det like greit å spise middag ved 14 tida, så kan vi kose oss med kaffe senere, og kveldsmat om det trengs.

Liker å spise tidlig innimellom. I dag ble det fiskegrateng 🙂

 

Håper du nyter lørdagen, og har det bra.

God klem fra meg til deg ❤️

17 kommentarer
    1. Fint å komme seg ut på tur. Dere har fint vær i dag dere også ser jeg. Ja veldig greit med tidlig middag innimellom, så har man ettermiddagen og kvelden fri til andre ting 🙂 Ha en fin dag videre 🙂

      1. Tusen takk for det. Ja, vi synes det er godt med tidlig middag, så her veksler vi mellom midt på dagen, og ettermiddag. 🙂 Vi har hatt veldig fint vær i dag også. Rundt 0 grader midt på dagen, så det var fin temperatur. Ha en fin kveld! 😀

    2. Nydelig bilder. Ja, det blir som regel tatt masse bilder, men kan selvfølgelig ta bare få:)
      Fiskrgrateng er jo godt. vi hadde laks i dag til lunsj/ middag klokka ett:)

      1. Tusen takk 🙂
        Ja, vi kan bare beholde noen få, og jeg er så lei å sortere, og jeg beholder altfor mange 😉
        Laks er også godt, og det er fint at det er flere enn oss som spiser middag tidlig 😀

    3. det er godt å komme seg ut hver dag ja ,noen ganger korte turer andre ganger lengre ,begge deler gjør godt :=)
      jeg tar også altfor mange bilder ,men jeg prøver å rydde innimellom og sletter mange bilder ,det kan fort bli for mye ja

      1. Ja, det er veldig godt å komme ut en liten tur. 🙂

        Det blir altfor mange bilder, og til tross for at det er mange fine, så er jeg bare nødt til å skjerpe meg. Tenke at jeg har 24 bilders film i kamera 😉 Koselig med bilder, men nå har det begynt å bli et ork, så da må jeg gjøre noe. Nok bilder blir det uansett 😀

    4. Ja, det der med bilder er en greie. Hvis man ser mye forskjellig og annerledes er det så klart fint med mange. Men noen ganger er det fint med få, som sier mye. Men det kommer an på motivene 🙂 Jeg liker å jakte på motiver 🙂

      1. Jeg ser mer og mer at det enkle er ofte det beste, så jeg skal ned på bilder, for jeg har tatt alle slags solnedganger oppganger i alle de 4 årstidene fra stuevinduet her, så nå skal jeg lage et lite album med bare solnedganger/oppganger, et med ekorn, et med rådyr, et med fugler. Så har jeg dekket de motivene godt ☺️😄
        Jeg ser motiv overalt, så jeg kommer til å slite litt 😉☺️

    5. Det er godt å komme seg ut på tur mens det er dagslys.🌟✨
      Da kommer gjerne de fine motivene også.🤩
      Flotte bilder du har tatt.🤩
      Nyt søndagskvelden!🥰

    6. Så flink du var til å ikke ta mange bilder! 😀 Men de du tok, var veldig fine 🙂 En tur er en tur, om den er kort eller lang 🥰

    7. Ja, det er en øvelse å ta få bilder! Etter at vi fikk de digitale kameraene er det jo bare å knipse i vei. Men jeg trenger heller ikke alle de bildene. Men jeg har blitt flinkere til å bruke kameraet på en annen måte!Ha en fin dag. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg