En helt vanlig tirsdag med gråvær og snø 🙂

En gråværsdag med litt snø i lufta.

Heldigvis har ikke snøen lagt seg, så vi har sluppet det snøværet som er mange andre steder i landet. Allikevel har vi holdt oss inne.

Formen er dårlig, og i dag igjen kunne jeg sovet meg gjennom dagen, men gjør ikke det. Har bare dormet litt på sofaen innimellom 😊

Det var på tide med sengetøyskift,  så jeg fikk gjort det, og støvsugd soverommet. Blir bedre søvn av det også 🙂

Og for å vaske sengetøyet, må jeg ut for å gå ned i kjelleren, så litt frisk luft har det blitt.

Kirsti kom forbi med Nemi og lillebror akkurat da, så vi fikk skravlet litt også. Alltid koselig det. 😊

Det er vått og gjørmete ute, så når begge hundene skal strekke seg og klatre opp på låra mine, ja, da blir det skitne poteflekker 😉

Derfor har jeg på klær som tåler det 😂

De er så søte, så vi klarer ikke å nekte dem det…men har vi på finklær,  ja, da må vi passe på ☺️

Har fått vært inne og lest meg opp litt hos noen av dere jeg følger her på blogg, og flere får besøk etterhvert 😉

 

Nå har Olav tent opp i ovnen, for det er så surt og kaldt ute. Tror du jeg blir enda trøttere da eller? 😁

Jepp, det blir jeg kjenner jeg 😂

Kos deg, og nyt tirsdagskvelden! 🙂

14 kommentarer
    1. Det er like greit å holde seg inne på slike dager.😱 Her har vi også fyrt i ovnen i dag.
      Håper varmen kommer snart i både nord og sør.🌸🌱🌞

    2. Utrolig kaldt ute. Jeg har ikke fyra i ovnen.. Bare noen timer før det er leggetid. Hadde jeg vært hjemme på dagtid så hadde blitt gjort.
      Håper formen din bedres da 🥰Du får bare hvile mest mulig. Klem fra meg.

      1. Det er godt å få en liten ekstra link på ettermiddagen og kvelden. Ikke så mye som skal til.
        Hviler så godt jeg kan, men kan alltid hvile mer, og bedre 😁☺️ God klem ❤️

    3. Har vært litt snø i luften her i Bergen også, men la seg heldigvis ikke. Og iskald vind. Så raskt skifte fra full sommer til vinter igjen. Men sånn er jo april ofte. Vi får bare svinge med 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂

    4. Hihi, kjenner meg igjen på hunder som hopper på meg! Heldigvis kan turklærne jeg freser rundt i, tåle en støyt! Godt dere slapp unna det meste av snøen – her har det bare regnt! 🙂 klem

      1. Ja, det er greit å ha på klær som tåler litt når en har hunder i nærheten. 🙂 Det har snødd i dag også, men det som lå hvitt til morgenen, er borte igjen. Olav prøver seg på litt vedkløving igjen nå 🙂 Nyt dagen! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg