En fin dag med familien 🥰

Dagen startet med frokost, og etter litt hvile, tok jeg en tur på et par butikker. Greit å handle litt mat som vi kan ha på rommet til lunsj.

Det er kjøleskap og da kan vi ha litt pålegg og et brød. Bedre enn å kjøpe mye “dilldallmat” 😉

Hvilte en time, så lunsj, før jeg dro til mamma.

Veldig godt å endelig klemme mamma igjen 🥰

Hun var veldig i “farta” i dag, og praten gikk fra jeg kom, til jeg måtte gå 😀

Vi hadde det artig,  og tok selfie og noen filmsnutter.

Hun måtte se på bildene vi tok, og når hun så seg selv, sa hun:

“Er det meg?”

“Ja” svarte jeg..

“Jeg er jo lik meg jo ” sa hun, også lo hun godt 😄

Det er så godt at hun fortsatt kjenner meg igjen, og vil holde meg i hånda, og er glad for at jeg kommer 😍

Til slutt måtte jeg gå, for jeg trengte å hvile litt før vi skulle til sønnen min på middag.

Billy lagde maten, og det ble fisk på fillipinsk vis.

Fiskesuppe med andre grønnsaker enn vi har spist noen gang, og ris til. Det smakte veldig godt. Fisken smakte litt som sild 🙂 Husker ikke navnet på den 😁 Må spørre Billy 😄

Det ble fint vær akkurat da vi skulle spise, så Sven dekket på ute på verandaen

Det ble is med jordbær og bringebær til dessert,  så vi ble godt forsynte 😀

Det beste var å sitte der og prate i fred og ro, istedet for ute på en restaurant, og med begge to 😍 Har ikke spurt om å dele bilder av dem, så jeg gjør ikke det nå.

To på epleslang i hagen…den ene er eieren 😄

De har en flott hage, og omgivelser her midt i byen. Veldig privat selv om veien går rett ved siden av bak gjerdet.

Et flott fredet eiketre, som skygger litt mye for sola 🙂

Og godt med hengekøya oppe i skråningen 😊

De har mange planer for huset og eiendommen, og de kommet helt sikkert til å trives godt. Og vi er velkomne til å overnatte, og/eller låne verandaen når vi er her 😉🙂

Utsikten fra gjesterommet, med sjøutsikt ☺️

Vi kunne nok vært der og skravlet i hele kveld, men vi er slitne, og Sven jobber, så de trenger en rolig kveld etter besøk. 4 timer holder jo det, selv om jeg ikke får nok når jeg så sjelden ser dem ☺️❤️

Tror dagen i morra må være litt roligere, så får vi ta litt besøk i puljer. Litt planer er lagt for kommende dager også, men jeg klarer nok ikke like mye hver dag.

Olav har slappet av mest på hotellet fram til middag i dag, og det trengte han etter å kjøre så lenge som i går 🙂

Vel tilbake på hotellet kom det plutselig en skikkelig regnskur, så det var bra timing med middagen ute 😄 Håper de hadde rukket å ta inn duk m.m. 😁

Nå er det avslapning på rommet resten av kvelden, med litt blogging, og tv 🙂

 

12 kommentarer

Siste innlegg