En enda roligere dag ☺️

Etter en natt med grei søvn til tross for et par timer våken midt på nattan, så våknet jeg fortsatt trøtt og utmatta.

Slappet av litt før jeg kom meg opp, og det er jo ikke akkurat så mye fristende vær ute  så det er godt å krølle seg under dyna og høre vinden suser og det hagler og regner på ruta. ☺️

Men jeg er jo sulten med det samme jeg våkner, så det var bare å stå opp.

Etter frokost og en god dusj, ble det et par timer på divanen, med pc,n på magen 😁

Olav satt ved skrivebordet, og holdt på med sitt. Han er jo økokonomi/kontorsjefen i Huset 😄

Det er fint å ligge sånn, for det er utrolig hvor mye mindre energi jeg bruker da, enn å sitte ved skrivebordet.

Og i dag var planen å ta det enda mer med ro enn i går. Hadde lyst til å skifte på senga m.m  men fikk ikke lov til det.

Var visst lørdag 😀 Og det er greit det, godt med lite gjøremål i helga.

Det ble lunsj ved 12 tida, så ble det noen timer til på divanen. Jeg har shoppa litt for bursdagspengene jeg fikk, så nå kan jeg glede meg til det kommer ny aktivitetsklokke,  som skal vise energinivå, bodybatteri, stress og mye mer. Skal visst være til god hjelp for oss med ME.

Og helt sikker for mange andre også som kan trenge å bruke mindre energi for ikke å “bruke seg opp ”

Til middag ble det Taco. Tok ikke bilde av det, for du vet jo hvordan det ser ut 😁

Nå er det tv, strikking og avslapping i godstolen.

Har fått snakket med dattra mi på tlf, og også ene barnebarnet. Veldig godt å snakke med dem 🥰

Håper du har en fin lørdag, og får ladet batteriene 🙂

God lørdagskveld! 🙂❤️

8 kommentarer
    1. Jeg har hatt to sånne veldig rolige dager. Og i dag dro jeg ut på ærender. Tenkte at det sikkert var greit. Og etterpå fikk jeg jammen besøk av en kamerat. Og plutselig var det kveld, og jeg som hadde lovet å lage god middag til meg og sønnen. Jaja, nå er den laget og fortært.
      Blir nok kanskje en rolig dag i morgen igjen da 😉
      Godt du har tatt det med ro. Det MÅ til. Og det er sånn det har blitt, dette livet, for noen av oss.
      Nyt lørdagskvelden maks. Jeg skal jammen også finne frem strikketøyet nå ♥
      Varme klemmer ♥

      1. Tusen takk. 🥰
        Ja, det er sånn det har blitt. Vi må bare gjøre det beste ut av dagene ☺️
        Høres ut som du har hatt en koselig dag. Nyt resten av kvelden. Klem 🙂❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg