Ekorn i Gjengstøa zoo

I dag har det vært mange ekorn ved ekorn husa. De spiser,  leker og koser seg.

Jeg satte klart speilreflekskamera i går kveld,  for med lyse sommernetter nå, så kan vi se rådyr og andre dyr i hagen, så det må være lett tilgjengelig.

Det var 5 ekorn på samme tid idag, og jammen meg kom det et i furua like utenfor kjøkkenvinduet også.

Vi hadde orkesterplass, så vi knipsa i vei, først Olav, så jeg.

Her skal du få resultatet 🙂🐿

Etter å ha satt rumpa til, fant ekornet ut at jeg skulle få bilde jeg ønsket meg, og da var jeg fornøyd kan du tro 😀

Så til tross for en dag stort sett i senga,  eller på sofaen, så har jeg fått litt opplevelser og flott natur.

Kan ikke annet enn glede meg over naturen og dyrelivet her 🥰

 

10 kommentarer
      1. Tusen takk for det. Ja, vi har dem utenfor daglig, men ikke så ofte akkurat i dette treet, så det ble enkelt å ta bilder i går. 🙂
        Dessverre, så er det ikke så mye mer energi, så jeg får ta noen rolige dager til ☺️🥰

    1. Kjempefine og nydelige bilder av Nøtteliten ❤😊 Ikke så lett å få tatt bilde av ekorn, for de er jo så kjappe der de hopper opp trestammen.

      Du har jammen herlig dyreliv hos dere 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg