Frodith sin januarutfordring – Hobby

Ettersom denne dagen i Frodith sin utfordring er Hobby, så endrer jeg dette innlegget litt.

Fokuset som sto igjen ble ikke slik jeg hadde tenkt det i første versjon 😉

 

En av mine hobbyer nå er jo å, male..noe jeg koser meg veldig med ☺️

Når jeg får melding fra noen som gjerne skulle bestilt maleri, og som er lei seg for at jeg ikke tar i mot bestilling… Ja, da må jeg jo finne ut hva slags farger og type maleri som er ønsket.

Tar fortsatt ikke i mot bestillinger, for det blir stress med en gang, men å leke meg litt med farger som andre liker, det kan jeg gjøre.

Og skulle det mot formodning bli et lite salg, så sier jeg jo ikke nei til det 😉

 

Så jeg lekte meg igjen jeg..

 

“Stormens øye”  str 9×9 i ramme 15×15

 

“Fjærlett”  str 9×9 i ramme 15×15   Dette er også borte nå. Fint at jeg slipper å ha alle bildene rundt omkring sjøl 😀

 

Nå ble det ikke noe salg av de jeg tenkte vedkommende kanskje kunne tenke seg, men når jeg brukte opp malinga for å leke med teknikker, og fargene, ja, da ble det salg gitt 😀

 

 

Så neste gang jeg skal bruke opp malingsfarger, bør jeg gjøre det på skikkelig rent og ubrukt akrylark. 😂

Har sitti og skribla med penselen. Skulle jo bare kaste det..men så brukte jeg jo opp malinga på andre siden. Ikke maskerte jeg eller noe. Resultatet over.

Det blir sikkert veldig verdifullt en gang 😁🤣🤣🤣 Kunstneren Heidi (klabb og mal) sine første skriblerier 🙈😂

 

Så dette maleriet var ikke dyrt akkurat, men det syntes jo ikke når det kom i ramme 😉

Og i går kveld, ja, da ble det jammen meg et salg til. Et bilde jeg malte tidligere skal gis bort i gave, så i morra kan jeg sende to bilder 😉

En morsom hobby og når jeg får dekket litt av utgiftene med å selge, så blir det jo ekstra artig 😀

8 kommentarer

Siste innlegg