Det kom på veggen likevel 😄

Tror du ikke mannen min likte bildet likevel?

Så nå kom det jammen meg på veggen det også,  på korallrommet 😀

Jeg skrev jo Her at dette bildet ikke skulle henges opp…Men her er det 😉

Det er jo ikke mye å skryte av, men artig er det 😁

Fikk beskjed fra Olav hvilken vei det måtte henge i henhold til “mønsteret ” og det er så koselig at han bryr seg om det jeg gjør…også noe så “barnslig” som dette.☺️

Har allerede planer for flere bilder, jeg må bare investere litt mer først 😄

Vi har hatt en fin dag, med en liten gåtur, truffet andre og skravlet med flere på turen.

Mye avslapning, og en tur på kirkegården for å rydde litt før jeg planter lyng til uka.

 

Du synes vel det er rare folk vi snakker med 😁 Men de tok jeg ikke bilde av..pratet med disse to også 😉

Og jammen meg fikk vi en flott solnedgang i kveld også. Med Trollfjord som dukket opp mens jeg tok bilder 😀

Håper du har hatt en fin søndag, og er klar for en ny uke ❤️

10 kommentarer
    1. Nei Guro så stilig , dette må du rikelig fortsette med. mvh Kunstner.
      LUCKYLUKA malerier. søk meg opp på facebook. Og lik siden min , sp kan du få litt inspirasjon. 😅🌹

      syns dette bilde ditt var utrolig kult ! Også første gang du maler ? veldig kreativt !

      måtte inn å skjekke , etter bunny skrev om det.🌹👏 Ha. hadde rett ,veldig kult bilde.

      1. Oisan, så hyggelig tilbakemelding, og det av en kunstner 😯
        Tusen takk 😍
        Hadde det bare litt artig når jeg holdt på med disse bildene, og jeg hadde egentlig ikke trodd det skulle gi mersmak, men det gjorde det 😉
        Må visst inn til Bunny igjen jeg skjønner jeg ☺️
        Måtte stikke innom facebooksiden din også, mye fint du har malt. 😀👏🏻
        Ønsker deg en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg