Det er fortsatt vinter ☺🌨

Jeg rakk så vidt å komme hjem fra Kari i går, før det lavet ned med snø igjen.

Så da så bilen slik ut i dag igjen

Vaktmesteren var tidlig i gang med å måke plassen, så det var bare å kle seg godt, og gå ut og fjerne snøen på bilen igjen 😄

Gikk ut når det ble opphold,  og sola fikk titte fram mellom bygene  🌞

Bilen fikk stå litt inne, til jeg skulle ut og kjøre litt senere.

Det ble så flott vintervær, at jeg måtte gå en liten runde

Om jeg er lei snø nå, så kan jeg ikke annet enn å nyte den litt også ☺

Bli med meg på en liten tur da vel 😀

Ble ingen lang tur, for kroppen er rimelig utmatta, men det gjorde godt med litt frisk vinterluft.

Ellers har jeg fått ryddet et skap på vaskerommet, gjort rent litt, og levert ting til gjenbruksbutikken.

I dag har blogglesing måtte gå ut,  og pc,n fått ligge i fred, for hodet er litt slitent, og det er så mye annet som må prioriteres.

Siste innspurt snart her på Flatåsen. ☺

Blir godt å flytte fra “hytta” på fjellet, til “hytta” ved sjøen 😀

16 kommentarer

Siste innlegg