Det er da ikke rart jeg sover dårlig…

Fant ut i natt at det nærmer seg fullmåne igjen. Var da fælt som tida flyr da! 😁

Men i natt sov jeg godt, men tungt. Var oppe noen turer, og det var da jeg plutselig så månen. Den var så flott, gul og stor!  Nå har jeg bare mobilkamera så det blir ikke like bra som med speilreflekskamera…men fint likevel ☺️

Sitter fortsatt i senga jeg..prøver å være litt flink til å ta det med ro på morran, for det er jo ikke noen hast med å stå opp.  Og da får kroppen hvile litt lenger.  Tror den har fått litt mye pes det siste året, så jeg må gi den litt tid til å komme seg.  Og det er jo ikke så enkelt med flytting og styr, men snart sjø, snart så er jeg i mål.

Har jo fortsatt ME diagnose, og det hender jeg glemmer at jeg må ta flere hvilepauser. Og da mener jeg sånn skikkelige hvilepauser, ikke med tlf og pc og sånt 😉

Det bli en del det når jeg må ordne en del for den nye leiligheten, og mitt nye liv.

 

Når alt er på plass i skuffer og skap, og jeg kan sitte i sofaen jeg har kjøpt av barnebarnet mitt, og nyte solnedgangen gjennom stuevinduet, eller kanskje jeg sitter på balkongen for å se om jeg ser rådyr m.m, da…da tenker jeg at hodet finner roen igjen…

Kjenner jeg gleder meg veldig til å komme i orden, for å bo i koffert over tid, er slitsomt i grunn. Joda, jeg har fått bruke en del av skapet på rommet jeg “okkuperer” hos gutta mine, men likevel så står det kofferter og esker rundt omkring her

Endelig kommet meg opp…så når innlegget gjøres ferdig og deles, har jet vært oppe en stund 😉

 

I garasjen står resten av alt jeg eier, så jeg kommer til å nyte denne høsten når alt er på plass. 😀

Jada, jeg vet, det er mye egoinnlegg for tida, men akkurat nå så er det meg, meg og atter meg som står i hue..eller alt jeg skal gjøre m.m.

 

Vel, jeg tenker litt på andre også, men det kan jeg jo ikke skrive så mye om her vet du. Men prøver å være der for de som trenger meg, og ønsker å ha kontakt nå også.  Gjør godt å vite at noen tenker på meg, og jeg på dem. For sammen er vi så mye sterkere!

Fint å be for andre også, ikke bare meg selv ❤️

Og de andre er på ferie, så de trenger meg ikke akkura nå, men en bønn når dem likevel. 🥰

12 kommentarer

    1. Det blir godt når du er på plass. Har tenkt på dette, at det tar på å bo slik du gjør nå, sjøl om det er fint å være sammen med sine. Og snart, snart er du på plass. Du kan begynne å leve det nye livet ditt skikkelig. Det blir godt.
      Klem <3

    2. Klart du må tenke på deg sjøl <3 og jeg vet at du absolutt ikke bare gjør det…. jeg vet tilfeldigvis at du blant annet også tenker på meg, god som du er! Skal bli deilig å komme på plass og lande… ingenting er bedre enn det <3 god klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg