Det ble ikke teater likevel 😳

Her skulle vi vært i kveld.

Kjøpte billetter for en god stund siden, da var jeg i bedre form, og hadde så lyst til å se denne forestillingen.

Kirsti, hyttenaboen var der forrige lørdag, og hun sa vi kunne glede oss.

Den var veldig bra!

Så denne uke har jeg gledet meg, og allikevel mest gruet meg.

Hvorfor grue seg til noe som er så artig, sier du?

Fordi formen min har ikke vært god, og jeg sliter med å klare å være med på ting på kveldstid.

Hadde jo helt glemt at slike forestillinger tar flere timer, i tillegg til at vi må være der ca en time før.

 

Ved frokostbordet i dag, så jeg at mannen min hadde en dårlig dag, og han sa at det kom til å koste veldig mye for ham også å gå på denne forestillingen.

Og han har jo sett hvordan jeg har hatt det siste ukene. Med det samme ble jeg sint…ikke på han, men på at det skulle være så vanskelig å kunne være med på noe annet, noe hyggelig og fint.

Det som er leit, er at å være med på slike ting, i tillegg til at det er kveldstid, og det blir sent,  det gjør at nattan blir dårlig, og dagene derpå også.

Og det betyr mye å ha så gode dager som mulig. Da må vi ofre slike ting.

Jeg fikk tenkt meg litt om, og bestemte meg for å legge billettene ut for salg. Hadde jo noen timer på meg. Så sa jeg at hvis de ble solgt, så var det helt greit, og hvis ikke, skulle vi se om vi orket å dra når det nærmet seg.

Jeg ble letta når jeg hadde bestemt meg, for jeg har nok gruet meg mer enn jeg ville innrømme for mannen..

Det gikk en time, så fikk jeg mail fra ei som ville kjøpe billettene.

Så da solgte jeg dem, og var glad jeg ikke tapte så mye. Solgte dem bare litt billigere enn jeg kjøpte dem.

Og da først, kjente jeg at jeg gledet meg til turen

Det var nok med kjøreturen til byen, middag på Orkanger, og en liten tur på butikken.

Da hadde jeg så smerter, og var stiv i kroppen, så hotellsenga var god å finne.

Tok en liten tur på kjøpesenteret ved hotellet for å kjøpe kveldsmat, og fikk kjøpt meg et par bukser som jeg trengte.

Da var klokka 18, og jeg kjente at det var veldig godt å ikke sitte på teater i nesten 4 timer da

En selfie må til

Resten av kvelden lå jeg her…vondt fra hodet og ut i armer og kropp, så det var godt å slappe av

 

Stjernekamp på tv, og dempet, for det var jo rock som var sjangeren i dag, ikke vår favoritt akkurat 😄

En koselig kveld sammen med mannen min ble det,  og nå håper vi på en god natt, så vi orker å gå på lunsjbesøk i morra 😉😀

Og du, vi er ikke lei oss for at vi måtte droppe teater, det koster mer enn det smaker nå, så da koser vi oss mer med slik det ble i kveld. 🙂

Mannen har allerede sovna, så nå sier jeg god natt 🥰

8 kommentarer
    1. Godt dere fant ut av hva som var greit å gjennomføre 🙂 Dere koser dere uansett – om det ikke vart teater. Lag dere en fin søndag <3 klems

    2. Jeg kjenner veldig godt den følelsen med å gruglede seg, fordi man har så lyst men samtidig ikke har energi til å gjennomføre. Veldig bra at du fikk solgt billettene, og at dere hadde en rolig kveld hjemme. Godt når man er to! ❤️

    3. Ikke annet å gjøre enn å ta hensyn til seg selv. Synes du er klok jeg. Fint dere fikk en tur likevel og koste dere i ro der i kvelden. Ha en fin ny uke 🙂 Klem 🙂

      1. Tusen takk. Ja, turen måtte vi ta uansett, for vi hadde både tannlege, og legetime i dag og i morra, og lunsjbesøk i går. Så vi har masse utbytte av turen likevel ☺️ God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg