Det ble en liten kveldstur

Mandag tok jeg en rolig start og bakte eplekake etterhvert, men på kvelden kjente jeg at jeg måtte ut og gå en liten kveldstur.

Etter en god middag, fiskekaker, poteter og ertestuing, så slappet jeg av til det begynte å mørkne.

Synes det er så koselig å gå tur ved skumringstimen.

 

 

Folk har tent lys i husa, og jeg kan gå og ta inn alle koselige inntrykk. Noen har bare på tv, og mørkt ellers, andre har masse lys.

Her kunne jeg stå og se tv om jeg manglet signal selv 😉

 

 

Til og med lys i ei lekestue, det var ekstra koselig 🙂

Bli gjerne med meg på resten av turen i høstmørket

Snart hjemme, på toppen her bor jeg 🙂

Lot lyset stå på siden jeg bare gikk en liten halvtimes tur

Takk for at du ble med meg, ha en riktig god onsdag! 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg