Det ble en flott dag med mye sol 🌞

Etter klokka 12 i dag forsvant plutselig alle skyer, og sola strålte og varmet!  Så etter å ha spist en tidlig søndagsmiddag, kylling og ris, så slappet vi av litt før vi gikk oss en liten tur.

Fikk være med på bilde jeg også 😉

Den kalde vinden som var i formiddag hadde stilnet, og jeg hadde kledd meg altfor godt.  Men greit å ikke fryse da ☺️

Tok av meg pannebåndet,  for det var ikke kaldt på øra nå. 😁

 

Litt flere bilder fra i dag! Vet at det er mange som er lei naturbilder på blogger, men det er ikke jeg 😉

 

Har du sett hvordan ekorna spiser opp lokket på huset?  De fleste skjønner jo at de skal løfte lokket, men før de lærer det, prøver de å bite det av 🙂

 

 

 

Kjenner virkelig at det er vårsol nå, den varmet så deilig at jeg ikke hadde lyst til å gå inn. Så jeg var ute og bare nøt den en stund etter at mannen gikk inn. <3

 

14 kommentarer

Siste innlegg