Dager som kommer, og dager som går.

….Og jeg vet at det er livet ❤️

Dagene forsvinner, med gjøremål,  og mye vær.

I går hadde vi liten storm i kasta her, og vi måtte rydde inn stoler som ble blåst rundt, og av terrassen..

Et rør gikk tett, eller sprakk lekk på jordet over veien, så vi ga litt beskjeder til de som burde få vite det.

I dag måtte jeg på Kyrksæterøra igjen, frisør og litt handling. Og da er kroppen ferdig brukt når jeg kommer hjem. Så jeg måtte finne sofaen, og senga en stund..

Nyklipt, usminka og sliten 😁

Olav har ryddet resten av møblene ute, for han orket ikke å gå med kantklipperen i dag, det gjorde han i går.

Det blir så fint 🙂 Bare litt igjen lengst bort.

Nå er det nyheter på tv, og jeg skal snart gå ut for å ta bilder til innlegget…fikk øye på flere flotte fluesopp i hagen. Må jo knipse litt da 😀

Jada, jada, nok fluesopp for i dag 😁😉

Håper du har det bra, og nyter kvelden.

Gode klemmer fra meg ❤️❤️❤️

8 kommentarer
      1. Så godt å høre at du har det bra 🥰 Det var godt å få klippet håret nå, for det var tykt og langt ☺️
        Veldig fine fluesopp. Noen år siden sist vi hadde dem i hagen 🙂 Klem ❤️

    1. ja vi slapp vinden ,men møblene er godt parkert inne så der skal dei få lov å være til neste år ,godt å slippe å anke på det når høststormane begynner å dukke opp,det var fine fluesopp ,ikke ofte jeg ser det i private hager da :=)

    2. Såpass også ja, og da skjønner jeg godt at dere merket vinden. Blåste litt ute her i dag også, men ikke nærheten som hos dere.

      Så kjempefine bilder du har tatt, og jeg elsker bildene av de røde fluesoppene 😊

      Ønsker deg en superfin tirsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg