Dagene i Halden har mye innhold :)

Så ikke tro at jeg bare later meg 😉

Nei, her har vi hatt så fint vær, at det har vært både båttur, strandtur, baking og shopping m.m.

 

Vi dro ut fra Halden

 

Her skal vi under de to Svinesundsbruene

Under gammelbrua

Under “ny”brua (den er jo ikke ny lenger da)

Fisking fra båten, og fra land

 

Vi fant oss en fin vik å være alene i

 

og her nøt jeg sola, og badelivet 🙂

Gutta fiska på vei hjem også, men lite å få

 

 

Da er det bare å tømme båten, og spyle rent

 

Kveldssola over Fredriksten festning

På Feriehjemmet i Skjeberg

Det ble mer skyer etterhvert, men var varmt og godt

Litt brødbaking

Og eplekake

Tid for shopping

Søstra mi ble med, så vi koste oss med mat på Mc Donalds til slutt. Crispy kylling og søtpotetfries på meg 😉

Etterpå ble det en gåtur til søstra mi, for da måtte jeg få skrevet ut et skjema, og scannet inn for å sende huseier. Noe er det å holde på med hele tida. Uvant, koselig og slitsomt 😉

 

Ikke kjedelig nei, og innimellom der prøver jeg å hvile, gjøre litt husarbeide osv.

Så dagene flyr, og det nærmer seg flytting.  Alt begynner å komme i orden av strømavtale, innboforsikring, flyttebil o.a.

Dermed har jeg brukt noen timer foran pc’n også.

Det har også vært fullmåne, lite søvn og noen kvelder har jeg vært så trøtt at jeg nesten ikke har klart å holde øye oppe…Så jeg har vært i seng ved 21 tida…

Ikke minst har jeg vært sammen med gutta her når de ikke er i farta med et eller annet. Sven jobber jo litt selv om han har ferie, for sånn er det å være sjef. Men Billy og jeg holder fortet her hjemme, og han lager stort sett middagene. Blir bortskjemt jeg gitt 🙂

Jeg har slitt med betennelse på ene øyet/øyelokket så det har vært litt slitsomt, men etter å ha vært hos min nye fastlege her, fikk jeg en salve igjen, og den skal brukes 3 ganger daglig, så det har vært litt plagsomt. Men nå er det heldigvis på bedring. Jeg får være flink å bruke salve og dråper noen dager til for å endelig få bukt med det.

Da har du fått dagene mine i bilder, og jada, det ble mange igjen, men det går fort å scrolle over 😉

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg