Da skvatt jeg – litt opp igjen! 😄

Endelig har jeg skjønt det. Skal jeg klatre fort på listene, da må det spesielle overskrifter til 😉

Men jeg liker ikke slike overskrifter fra andre, som lurer meg inn, også skriver de om noe helt annet. Slik som jeg gjorde i går.  Ikke pent gjort spør du meg.

Så det blir ikke noe jeg kommer til å gjøre så ofte, men i går var det helt sant. Jeg hadde veldig lyst til å skrive om det overskrifta hentyder til, men jeg var flink, satt på fingrene mine…

 

Neida, jeg gjorde ikke det kan du skjønne, da får jeg jo ikke gjort noenting.

Delte maleriene  mine gjorde jeg. For jeg må jo dele de med dere. Har jo instakontoen “heltenklemalerier” til det, men artig å dele det her på bloggen også.

Er så fint, for jeg bestemmer heeeelt sjøl hva jeg vil dele ☺️

 

Og i dag, ja, hva har jeg tenkt å dele da tro..

 

Blir vel noen bilder igjen.  Ute regner og blåser det, så det frister ikke med noen gåtur så langt ihvertfall.  Skal visst bli servert hønsefrikasé i dag…så da slipper jeg å lage middag i dag. 😀

Bilder fra Orkangertur

 

 

Mens vi satt og spiste på Otisenteret kom denne flotte regnbuen fram

Håper dagen din blir god, og at du har det bra.  Livet er ikke for amatører, og det får vi titt og stadig oppleve, men når jeg ser hvordan de har det andre steder i verden, ja, da har jeg ingenting å klage over. Mine utfordringer er det mulig å gjøre noe med.

 

Å leve i krig er ikke noe man kan velge selv. Ihvertfall ikke hvis man ikke er den som bestemmer og starter krigen.  Å forsvare seg er man nødt til, men det går jo alltid utover sivile, barn og eldre…for ikke å glemme all ungdommen som må ut i krigen og ikke vet hva morgendagen bringer.

 

Krig er så unødvendig i 2024..

12 kommentarer
    1. God formiddag 🙂 Fikk ikke med meg innlegget ditt i går… Men i dag 😀 Vi bestemmer selv hva vi vil dele = helt sant! Lag deg en fin fin søndag 🙂 klems

    2. Ja, det er ikke enkelt å få lesere. Men vi får dele det som vi har lyst å dele fordi det gir oss glede:)
      Nydelige bilder du deler her i hvertfall:)
      Ha en fin søndag:)

      1. Tusen takk for det. Ja, vi deler det vi vil, og selv om det er artig å ha lesere, så bryr jeg meg ikke så mye om hvor jeg ligger på lista.
        Bare fascinerende å se hva som gjør at en skvetter opp 😉😄
        God søndag 🥰

    3. Ja, sjå der, ja😀 Fin plassering. Virker nok med slike overskrifter. Prøver noen ganger sjøl også, men liker ikke, som du også sier, å narre folk innpå bloggen min. Nok andre som driver med slikt. Du er unnskyldt, for det er faktisk sant det du skrev. Jeg skjønte godt hva du mente, og du fikk fram budskapet, uten å rakke med på noen som helst.
      Hvis noen bruker slik taktikk stadig for å fiske lesere, gjennomskuer jeg dem. Gidder etter hvert ikke å gå inn på bloggene deres. Blir som med Dagbladet. De er så «kriminelle» på slike lokkeoverskrifter at jeg har slutta å klikke meg inn😝

      1. ☺️ Takk for fin og konstruktiv tilbakemelding. Jeg skal nok styre unna dette en gang til, for det blir så mye ut av det jeg mente var lite…
        men jeg er så dum at jeg går i baret gang på gang. 😉
        Mest ment for moro skyld. og for å få fram selvfølgelig, at jeg blir oppgitt innimellom.
        Jeg var mer opptatt av å komme høyt på lista før, og fulgte med på Google analytisk og sånt.
        Nå har jeg ikke det lenger, og savner det ikke.
        Selv om det sikkert er vanskelig å tro, så er jeg temmelig likegyldig til lista. Som enkelte andre, så nevner jeg det når jeg plutselig skvetter oppover.
        Og selvfølgelig var jeg klar over det, men ikke derfor jeg skrev overskriften. Den var for å vise hva jeg føler og tenker.. Var ærlig 😁🙈

    4. nooen lager overskrifter for å få mange lesese ,om altt innhold har noe med overskriften å gjøre aner jeg ikke ,men for noen er det antall besøkende soom er det viktigste :=)) sånn er vi sammensatt ,verden er et farlig sted å være ja ,trist det skal være slik

    5. Overskriften er viktig, ja….! Men om jeg er ekstra fornøyd med den, så får jeg sjelden flere lesere likevel, hihi…. 🙂 jaja – sånn er det! Verden er skummel nå, det er helt klart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg