Da fant vi dem! 😀

Vi fant, vi fant! 😀

Hva vi har lett etter?   Det skal jeg fortelle deg nå.

Hvis du ikke har fått med deg at vi skal flytte, ja, da er det ikke min skyld, for jeg har ikke mast mindre om det siden lenge før jul 😂

 

Og når man flytter, da fører det ofte med seg ting man må ha. Vel, må og må, det er jo å ta i, men etter noen år med tykke, grå/hvite gardiner, så er det på tide med noe annet. Ihvertfall på vår og sommer. Og det er ikke like lett å finne gardiner på nett, jeg må liksom se og ta på dem fysisk.

Derfor har jeg lett lenge nå for å få tak i det mens vi er i byen.

Du kan se dem så vidt her

Vi skal male om stua så fort vi har tid og ork, og da er det koselig å få litt harmoni med farger.

I dag måtte jeg en tur på Tiller og City syd for div. og da gikk jeg innom Princess for å se hva det har nå.

Der fant jeg stoff jeg likte, og fikk låne stoffprøven med hjem.

For du skjønner, han jeg er gift med har meninger om gardiner han! 😯😁

Og vet du hva?  Selv om det blir litt mer utfordrende å finne gardiner (vi er nemlig sjelden på slike butikker sammen), så er det kjekt å ha en mann som mener noe om det.

Jeg synes nemlig det er veldig vanskelig å finne gardiner, veldig ubestemmelig sånn ☺️😄

I dag ble det full klaff, for mannen likte dem godt, så da spiste jeg bare lunsj,  før jeg tok turen til Tiller igjen.

Bestilte det jeg trengte, og estimert leveringstid på å få dem sydd, er 14.mars 😀

Dagen vi leverer nøklene her, så dette kaller jeg bra timing 😀👏

Her får du en liten sniktitt

 

Synes du det er vanskelig å finne/kjøpe gardiner?

 

16 kommentarer
    1. Så fine de var,er ikke alltid like lett å finne de rette gardinene. Jeg er en vingle i så henseende😳

      1. Hehe, ja, jeg har ikke akkurat vært vant til menn som har meninger om det, men han her, han har god smak, og gode (en del ganger) meninger om mangt 😄
        Likte disse jeg også. De er faktisk ganske tynne 🙂

    2. Lykke til med flytting 🙂 Hvilken del av landet flytter du til? Gardiner kan være vanskelig og ja har også en som er opptatt av om gardinene passer 🙂 Ha en nydelig dag 🙂

      1. Tusen takk for det. Vi flytter bare til en annen kommune, fra Trondheim kommune til Heim kommune.
        Mannen min har arvet et hus der, som vi har brukt som sommer- og helgested i mange år, så det blir ikke så stor forandring.
        Bare kommer oss fra byen, og på landet, ved sjøen 🙂
        Ha en fin ettermiddag og kveld! 🥰

    3. De så utrulig lekre ut 😍
      Ja jeg sliter veldig hvis jeg først skal gå til innkjøp av gardiner.. noe som jeg da heldigvis ikke gjør så veldig ofte nå lengre..
      Ha en flottersfin kveld ❤ Klemz

      1. Vi synes også disse var veldig fine. Gleder meg til å henge dem opp ☺️ Det er ikke ofte vi kjøper gardiner heller. Så desto artigere når vi endelig finner noen vi liker. 😀
        Ha en fin kveld du også. Klem ❤

    4. Fryktelig vanskelig å finne gardiner. jeg har lånt med hjem og forsøkt, men levert det tilbake. Ofte har jeg både tegnet og sydd mine egen, for da får jeg det som jeg vil. De du hadde her var nydelige. Gøy med litt nytt. Kos deg i kvelden 🙂

      1. Vi likte disse.
        Jeg har ikke evner til å hverken tegne eller sy gardiner. Da hadde det blitt lite gardiner på oss 😄
        Vi måtte fornye oss litt nå, så jeg er veldig fornøyd med å endelig finne akkurat disse. Ikke akkurat billig, men det går gå 😀🥱 Ha en fin kveld. Klem 🥰

    5. De gardinene er lekre! Jeg er ganske sær på gardiner, så…. ja, det er vanskelig! Men når jeg først finner dem – da er det innertier lissom… 🙂

      1. Så koselig at du også liker dem. ☺️
        Jeg er nok litt sær jeg også, og litt gammeldags 😀 Endelig fant jeg noen blir jeg og mannen likte, så enda en ting mindre å tenke på ☺️😀

    6. Så artig du fant gardinene dere begge likte. Nesten symbolsk dag de blir ferdig på. Vurderer å skrifte gardiner nå, faktisk. Ellers er jeg ikke et gardinmenneske, jobba faktisk på en forretning som solgte gardiner en gang, uten å ha det hjemme hos meg sjøl. Hadde likevel lyst på kjøkkenvindu for å ha gardiner i da jeg bodde på Flatåsen, men rekkehusa hadde kjøkken midt i uten vindu. 😀

      1. Veldig fornøyd med å endelig finne gardiner vi begge likte ja. Og som du sier, en litt symbolsk dag å finne de på 🥰
        Her på Flatåsen har vi heller ikke kjøkkenvinduer, men i Huset har vi to 😀 Sliter med å finne kjøkkengardiner, for de har stort sett bare slike kafégardiner og det vil jeg ikke ha. Helst slike buegardiner med kappe nede så det skjermer litt. Gardinbutikken har men bare hvite med blomster, og jeg kunne tenke meg noen med litt mer farger. ☺️
        I de nye husene så kunne jeg nok levd uten gardiner, men ikke i et gammelt tømmerhus. Det er jo bare vane en går på, så jeg kunne sikkert vendt meg av med det.
        Vendte meg jo av duker på kjøkkenbenken etterhvert 😁😉 G

    7. Kjempefine var de🤗
      Gardiner har jeg ikke problemer med å finne, jeg vet som regel akkurat hvem jeg skal ha. Jeg har bomma en gang eller to før, men som regel går det kjempefint🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg