Da er vi litt i gang

Med hva da?, sier du 😁

Å pusse opp stue 2

I dag har vi fått fjernet bilder, lamper, og ting, så i morra kan vi sette i gang. Da håper jeg denne kroppen er i litt bedre form, for i dag er batteriet veldig lavt.

Men jeg har da fått gjort en del likevel.

Olav dro på Øra på formiddagen, og jeg gjorde rent soverommet  og skiftet sengetøy. Billig strøm, så da fikk jeg satt på vaskemaskin med en gang 😉

Vi våknet til dette i dag, og selv om det har regnet litt, så har det vært en fin dag værmessig.

Ikke for at det hadde så mye å si, skulle bare holde på inne likevel ☺️

Panelen i stua er vasket og klar for maling. Må bare sparkle hullene så de også kan tørke til i morra.

Olav har taket som skal sparkles og males,  mens jeg konsentrerer meg om veggene.

Skal bli veldig artig å få det ferdig. Men vi får se hvor lang tid vi trenger 🙂

19 kommentarer

Siste innlegg