Da er sommersesongen offisielt åpna 😀

Endelig kunne vi få fram terrassemøblene igjen 😀

 

I fjor ble det jo ikke pga dårlig vær hele sommeren, men i år….ja, i år, da blir det en perfekt sommer nemlig 😀😉

Lov å håpe 😄

Og det er ihvertfall enklere å kunne nyte de dagene det blir sol og litt varme når møblene er på plass.

Vi fikk hjelp til å bære opp bordet og de tyngste parasollføttene av Inger Lise og Tom, resten er så lett at vi tar det selv.

Joda, vi skulle nok klare det andre også, men så lenge vi begge sliter når vi bærer tungt, så er det fint å bruke den spreke ungdommen ☺️

Vi fikk sitti litt ute, men så måtte jeg ha en liten time inne i et litt mørkere soverom, og når jeg da fikk på meg sommerklær og gikk ut igjen…..da..ja, da ble det skya 😁

 

Skulle lage middag like etterpå, så det var greit nok.

Veldig kul sky forresten ☺️ Trompetsky 😁

Nå har vi rydda inn alle puter m.m….vannet blomster, og sofaen blir god resten av kvelden..

 

Batteriet mitt er nemlig tomt, for det ble lite søvn i natt pga smertene, så jeg blir nok ikke sent oppe i kveld heller 🙂

Jeg vet jeg er kjedelig for tida når det gjelder bloggen, men håper jeg finner igjen gnisten og gleden snart. Den er veldig fraværende for tida 😉

Nyt lørdagskvelden der du er 🥰

12 kommentarer
      1. Vi er veldig fornøyde med møblene. Både enkle, praktiske og koselige ☺️
        Ja, bloggen blir til mens jeg går, så det blir som det blir 😉
        Vi får håpe det blir mye å nyte utendørs i sommer 🙂

    1. Du er absolutt ikke kjedelig altså, bare så du vet det! Og møblene dere har på verandaen er veldig fine….. kunne ønske meg no sånt jeg også altså! God klem <3

      1. Tusen takk for fine ord. 🥰
        Ja, de er enkle og rimelige. Og det beste er at sofaen er så lett, og i 3 deler. Enkelt å oppbevare også.
        Og bordet blir dobbelt så stort 😀
        Kan sende deg link 😉
        God klem ❤️

    2. Så utrulig herlig..det er jo fantastisk sommer hos deg 🤩
      Og kjedelig blogg? Da er vi i såfall to. Jeg poster mest for å prøve å holde liv i bloggen, for jeg sliter noe så innmari med å skrive fornuftige innlegg. Jeg leser bloggen til de jeg følger, men som nok de aller fleste har merka er det ekstremt sjeldent jeg kommenterer. Jeg har dessverre rett og slett ikke overskudd til det.
      Så kos deg med å skrive “kjedelige” innlegg så lenge du føler det nødvendig.. det gjør i alle fall jeg 😉🥰 Søndagsklemz

      1. Tusen takk for fin tilbakemelding på min kjedelige blogg 😉 Da er vi to da 🙂 Jeg kommenterer heller ikke alltid, men leser mer. Jeg gjør det også for å holde liv i bloggen, selv om jeg lurer på å slutte noen ganger 😉
        Vi hadde fin dag i går, nå regner det litt igjen. 🙂 Men det er greit det også bare vi får en smak av varme innimellom. Trenger ikke det hver dag, for kroppen min liker det ikke så godt 🙂
        God søndag, og klem til deg <3

    3. Godt når utemøblene er kommet på plass. De kom ut her også… i begynnelsen av mai… så kom kulden hehehe men det kommer nok mange soldager fremover 😀
      Lag deg en fin fin søndag du 🙂 klems

      1. Tusen takk 🙂 Ja, det blir fort kaldt igjen, men bare vi får flere soldager enn i fjor, så skal jeg være fornøyd. Trenger ikke bli altfor varmt 😉
        God søndag! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg