Da er leilighet på plass 😀

 

 

I dette huset skal jeg bo, i 3 etg. Og nei, det er ikke heis 😀

På denne balkongen skal jeg nyte livet fra 1. august 😀

 

Utsikten fra balkongen er flott, og når huseieren og jeg sto der under visninga, kom rådyret gående like utenfor hagen. Var som det sa at her skulle jeg bo nå.

Det kommer ofte inn i hagen også. Så da er jo jeg hjemme vet du 😉 Det sto der krysset er, og så på oss 🙂

Så mye mer får du ikke denne gangen, men 1. august får jeg nøkkelen, og 3. august har jeg fått flyttehjelp, så da blir sønnen min glad for å få tilbake garasjen sin tenker jeg 😉

Og ikke minst jeg…jeg blir veldig glad for å komme på plass med mine ting, og endelig få roet ned på mange vis.

Jeg er så takknemlig for at jeg har fått bo her med Billy og Sven, og det har gjort meg godt. Det å få så mye kvaliltetstid med mine har hjulpet meg denne første tiden.

Jeg ønsket jo egentlig å kunne få flyttelasset direkte til egen leilighet, men jeg tror at dette var det beste for meg likevel Da fikk jeg litt mellomlanding, og mange gode opplevelser oppi alt som har skjedd siste året.

Så nå vet du det, jeg har fått meg leilighet, og denne gangen angret jeg ikke 😉

20 kommentarer

Siste innlegg