Da er det over og ut…

…med jula  😉

For nå er den ute og ryddet bort hos svigerfar også. 

Han syntes det var greit nå. 🙂

Maser jeg fælt med jula sier du? Jada, men er jeg blogger, så må jeg da dokumentere og fortelle dere hva jeg gjør  😉

Og i dag er det altså det…rydde, vaske og pakke bort jula hos svigerfar.

Mens jeg gjorde det, sto det sodd og ble varmet på komfyren. Med litt mandelpotet til, ble det en god søndagsmiddag. 

Nå blir det avslapning, kaffe og se jentene som snart skal opp monsterbakken på ski. Kan ikke si jeg misunner dem,  selv om jeg godt kunne tenkt meg å være i så god form som de er.

 

Men en ting kan jeg love deg; Jeg har aldri vært  og kommer aldri til å komme i slik god form noen gang. Da måtte jeg jo trene hele tida,  og så artig er det da ikke  😉

Nei, jeg skal gjøre mitt beste for å komme i bedre form, slik at helsa bedres, kroppen blir sterkere, og ikke minst hue. Ja  for hodet  eller hjernen er vel riktigere å si  den kunne trengt litt mer trening.  Får kanskje ta opp kryssordhobbyen igjen. Og ikke minst fargelegging og å tømme hodet. 

Må jo være ganske fullt oppi der, skal jeg dømme etter alle de rare drømmene jeg drømmer. Det er godt å våkne og finne ut at: Det er visst bare en drøm.  😀

Du, ja du som leser her akkurat nå, ha en fin søndag. Ta vare på deg selv, og gjør det DU har lyst til. 🙂 God klem fra meg <3

 

#søndag #jul #rydde #vaske #middag #sodd #mandelpotet #helg #svigerfar #ski #monsterbakken 

16 kommentarer
      1. annebe.blogg.no: Takk for det. Ja, de er i en utrolig god form. Vi får vel høre på radioen når gutta går, for nå skal vi straks dra fra svigerfar, over fjellet og hjem til Flatåsen 🙂 Kos deg! <3

    1. ja i dag er det 13 dags jul og julen skal ut,noen holder vel til 20 dag jul,men det synes jeg er vel lenge :=) i år var det helt greit å rydde ut jule,julen ble uansett vonde så her håper jeg på en bedre jul neste år :=) nå kan vi se frem mot lysere dager og plutselig er våren her

      1. fruensvilje: Forstår godt at denne julen ikke ble noe god for deg og dine. Tungt når leie ting skjer, og ekstra tungt når det skjer i jula. Det blir godt å få morgendagen overstått for dere. Tenker på deg og dine! God klem <3

      1. naturogfhoto: Ja, det er godt å komme tilbake til vanlige hverdagen til tross for at det er veldig hyggelig med jula og julepynten. Alt til sin tid. 🙂 Ha en fin uke! <3

    2. Ja, nå var det takk for denne gang til jula. Nei, noen skistjerne har jeg ikke vært og kommer aldri til å bli, men jeg liker å ta en skitur om jeg kan. Nytt år og nye muligheter, så vi får vel rydde litt både i huset og i hodet tenker jeg. Kos deg på mandagen. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg