Da ble det kvelden, etter en lang og innholdsrik dag 😀

Startet på dette innlegget i går kveld,  men var for sliten til å fullføre, så da kommet det i dag i stedet 😉

 

I dag (i går) har vi virkelig fått gjort mye igjen.

Vi startet dagen med fotpleie begge to, mannen kl 08, og jeg 09.

Mens jeg venter på å komme inn. .

 

På vei dit, og tilbake måtte jeg knipse litt bilder, for det var så flott vær 🌞

Noen hadde låst fast sykkelen sin for en stund siden så det ut til 😯

 

Sola titter opp over store snøhauger 🌞

 

Så var det å pakke og rydde mer, og vaske.

Jeg fikk vasket ferdig kjøleskapet, badet (Nå er det forbudt å bruke det mer 😄), og resten av klesskapene.

Prøvde å hvile litt innimellom, men det ble ikke så lenge om gangen.

 

Vi skulle innom familien på Orkanger for barnebarnet til Olav fylte 10 år 3.mars

Så da ble det pølser og kaker og en veldig glad gutt som storkoste seg med bursdagsselskap og pakker 🥰

 

 

Mye gode kaker 😀

Etter dette satte vi kursen over fjellet og til Huset med to biler fulle av flyttegods 😁

Det var en fin tur, og vi kom fram ved mørkets frembrudd.

Da skyndte vi oss å tømme bilene, før vi sank sammen i sofa og godstolen.

Herlighet for noe styr! 😳😁

En heller dårlig natt fikk jeg, men godt å møte dette utenfor vinduene

Har du sett? Ikke snø 😯😀👏

Dagen i dag har hatt nok med sin egen “plage”, så den kommer i neste innlegg tenker jeg 😉☺

God helg! 🥰

8 kommentarer
    1. Jøss, du flytter virkelig fra vinter til vår! Trenger sikkert ikke fotpleie i dette flotte terrenget. hvor dere kan gå barfot hele året!… 😉

      1. Hehe, nei kanskje ikke. Hadde vært fint det, men jeg er ikke god på å gå barfot 😄 Det er stor forskjell på å bo på fjellet kontra ved sjøen ja 😀☺

    2. en blir sliten av flyttesjau ja ,men herlig når dere er ferdige ,og nå er det ikke lenge igjen til dere er helt ferdige ,deilig å komme til huset og nyte våren uten snødyner utenfor veggane

    3. Det er fortsatt mye snø hos deg kan jeg se, og akkurat nå er jeg glad jeg bor her for nå er det nesten snøfritt her. Tenker bursdagsbarnet var fornøyd med så mye gode kaker og gaver 🥰 Fotpleie er virkelig velvære med stor V, og noe jeg gleder meg til hver gang jeg skal. En stund siden nå, så det er snart på tide her også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg