Bytur og tannlege

 

I dag var det bare å komme oss opp før klokka 06. Olav er morgenfugl når han skal noe, så han sto opp klokka 05

Som du ser, så regnet det på vei inn og på bildet over nærmer vi oss Orkanger.

 

Vi gikk ned til byen,  forbi Nidarosdomen. Og når man skal ta selfie i regnvær, så må ihvertfall en av oss være gentleman og ta vekk paraplyen. Olav trodde vi skulle ta begge, men jeg lurte,n jeg 😄

Olav skulle til tannlegen først, så jeg gikk og handlet litt, og satt her på Byhaven og ventet på at det skulle bli min tur. Greit å ha tannverk begge samtidig 😁

Olav var ferdig 11:45 og han måtte gå og flytte bilen. Jeg hadde ikke time før 13:15

Han kom blek, men fattet, og en tann og noen kroner fattigere ☺️

Så jeg kjøpte meg ei grillpølse før jeg skulle gå til tannlegen, og ventet en time her på Narvesen i en still krok for meg selv. Olav kunne jo ikke spise på en stund

Orket ikke gå mer i butikker, har ikke kropp til shopping lenger,  og det er vel like greit 😉

Så var det bare å vente på tur

Ventet sammen med disse 😀

Jeg slapp å trekke noen tann, men måtte bytte ut amalgamfylling, for jeg har en tann med et lite brudd, så da fikk jeg forsterket den så det ikke gjør vondt igjen med det første.

Så tok vi fatt på hjemturen. Blir ingen middag i dag.. som vi tenkte å spise på Orkanger. Det får bli en annen gang 🙂

På vei over fjellet. Der er det litt snø fortsatt 😀

Vi sitter og hører på ski vm på radioen,  og Olav er sjåfør som alltid. Skal mye til for at han ikke klarer å kjøre, og jeg er glad til 🙂

 

13 kommentarer
    1. Tannlegebesøk er greit å ha lagt bak seg altså….! Liker det ikke, hihi….! Vondt og dyrt…! Jeg trakk min siste visdomstann for 2 uker siden – det var pyton i halvannen uke, det…..! Men nå er jeg fin igjen! 🙂 mye snø oppe hos dere, men det ser ut som om den er i tine-modus…..! God klem <3

      1. Takk for det.
        Nei, det er aldri artig å gå til tannlegen, men godt etterpå..ihvertfall etter en stund. 😉
        Denne snøen var på fjellet, men vi skal visst få en del til helga, og det passer dårlig, for vi må over fjellet igjen. Skal passe barnebarna på Orkanger ☺️
        God klem ❤️

    2. Like greit at dere fikk dere time samtidig.🤗👌🏻
      Tannlege er ikke morsomt, men nødvendig og det er veldig godt å få hjelp når man trenger det.🤗

    3. Greit å være to på tur over fjellet – og når man skal innom slike ting som tannlege… stakkars Olav som blei ei tann fattigere… men av og til er det nødvendig 🙂
      Godt med alt som er gjort!
      Lag dere en god ny dag 🙂 klems

      1. Takk for det. Blir en rolig dag på oss i dag. Blir slitne av sånt 😉
        Prøve å bli i form til helg med barnepass og mye snø 😳☺️
        Ha en fin dag. Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg