Brukt opp reservebatteriet 😳

Sol, sommer, dugg om nattan 😀

Vi våknet til blå himmel og sol i dag.

En fin dag for plenklipping 🙂

Det var bare det at det var så vått i gresset.

Stjerneklar natt med masse dugg, så det var en tung fornøyelse for han som gikk med gressklipperen.

Jeg bruker sittepute til knærne der jeg kryper omkring og klipper kanter.

Joda, vi har kantklipper som er lang, men den kan jeg ikke bruke overalt.

Men vi ble ferdige til slutt, etter 3,5 timer. Kun avbrutt av noen pauser selvfølgelig, og feieren.

Vi var begge to så slitne etterpå at vi flatet ut i gammelstua en stund. Jeg sovnet så vidt igjen…er jo så trøtt for tida 😁

Det ble hamburger med kyllingburger i dag, enkelt og godt.

Tok ikke bilde da 😄

Igjen havnet jeg på sofaen, men til slutt gikk vi ut. Må jo nyte finværet, og jeg plukket litt mer rips for å fryse ned. Nå har vi nok 😉

Mannen min var så snill at han tok bilde av meg 😂

Som du ser, så trenger vi ikke kjøpe sånn damerumpe i tre, har en sjøl jeg 🤣🤣🤣

Satt ute en stund, og koste oss med en is

Men vi er som sagt, begge to så tomme for energi, at vi måtte gå inn. Blir for mye sol 😉🌞

Fant sofaen igjen jeg ☺️

Fikk limt teppeflisa i trappa først i dag, og lurte meg til noen minutter med maling også. Øver meg litt stadig vekk 😉

Da gjenstår det bare å ønske deg en god helg! 😍

10 kommentarer
    1. der får gjorrt en del selv om dere har lite energi ,etter å ha vært ute og reist i en mnd så var det rimelig mye gress å slå når vi kom hjem ,og vått ja veldig vått i gresset så her måtte vi slå en gang og nå tar jeg en gang til for å gjære det pent og ryddigt ,en hel uke med gressklipping merkes men i morgen blir jeg ferdige og da er det fint ute :=) neste uke kan jeg kvile for da skal det regne ,ha en riktig god natt

      1. Ja, det var 3 uker siden vi klippet gresset også, så nå trengtes det. Ble heldigvis greit nok så vi slipper å gå en runde til med en gang ☺️
        God lørdag. Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg