Bloggvenntreff ☺️

Du fikk et lite hint i Forrige innlegg, at jeg hadde en avtale på Kyrksæterøra.

BforB Ingvild sendte meg melding i går og spurte om jeg hadde mulighet til å treffe henne i dag.

Det hadde jeg veldig lyst til, men slik formen var i går, så var jeg litt usikker på om jeg klarte det.

Heldigvis våknet jeg i dag i mye bedre form etter en ganske god ladenatt, så jeg sendte melding og skrev at jeg kom.

Så etter å ha malt panelet, fiksa jeg litt på håret, og sminket meg lett. Kan jo ikke dra som et bustehue heller 😄

Vi tok oss en kaffe og noe til, kokosbolle til meg.  Ingvild valgte kake, men den skal hun fortelle om selv om hun vil 😉

Selvfølgelig gikk praten så godt, at vi helt glemte at vi måtte ha bilder til bloggen, så det ble ikke bilde av kokosbollen og kaffen, men det beste var jo at jeg fikk et herlig bilde av Ingvild 😀

Hun er bare så flott, både på utsiden og innsiden denne dama, og vi har så mye å snakke om. ☺️

Måtte avslutte samtalen etter 2 timer, men kunne sitte og snakke med henne i timesvis føler jeg.

Det gjorde meg veldig godt å treffe henne i dag også 🙂

Følte meg så glad da jeg dro hjem etter å ha handlet litt matvarer, og gleder meg allerede til neste gang. For det blir det helt klart!

Hun har lovet å komme på besøk når vi blir ferdig med å pusse opp stua 😀

Takk for en veldig koselig ettermiddag Ingvild 🥰

19 kommentarer

Siste innlegg