Bloggutfordring fra Hverdagsmagi

Å skrive om noe jeg er takknemlig for, det burde jeg være med på tenkte jeg når jeg så denne Utfordringen som Hverdagsmagi hadde.

 

  • For det første, så er jeg så takknemlig for at vi har fred i landet vårt! 

 

  • For det andre, så er jeg takknemlig for hjemmet vårt, og hverandre, mannen min og meg.

 

  • For det tredje, er jeg veldig takknemlig for familiene våre, og at de har det bra! 🥰

 

Mye mer å være takknemlig for, og rekkefølgen teller ikke, for jeg er like takknemlig for alle de tre punktene. Men har vi ikke det første, så har vi ikke det andre. Og heller ikke familien har det bra.

Det betyr utrolig mye at vi har det så godt i landet vårt, og jeg ber om, og håper det fortsetter. Men vi lever i en verden i endring, og en verden med mange utfordringer.

Så ja, jeg er utrolig takknemlig for disse 3 punktene ❤️

Gratis arkivbilde med bånd, blomster, blomstre Arkivbilde

10 kommentarer

Siste innlegg