Bestillingsbilder ferdig 😀

Dette innlegget nevnte jeg at jeg hadde fått bestilling på et maleri I 30×30

Nå er det ferdig, og det skal sendes til en forhåpentligvis glad mottaker ☺️

Fornøyd med det hun har sett av bildene, så jeg håper hun blir fornøyd med det på veggen også.

Jeg fikk også bestilling på samme motiv i 15×15, så det passet fint å male begge samtidig.

Her er det

Det som er artig med å male abstrakte bilder,  er at de blir forskjellige, også med samme motiv.

Disse to er malt med akkurat samme teknikk, og verktøy…allikevel veldig forskjellige.

Det minste er på maleplate, og det største på lerret. Da blir blomstene forskjellig, og til og med fargene blir litt annerledes.

Jeg liker disse så godt selv, at det spørs om ikke jeg må male et stort til oss selv også. Vi har en hvit panelvegg i stua som er uten bilder, og der passer det perfekt. 😀

Kommer ikke til å ta i mot flere bestillinger, for jeg kjenner at det blir mer stress i hodet, og det kan jeg ikke ha nå. Det tapper for mye energi, og det til tross for hvor artig det er at noen vil bestille av meg.

Men om noen ønsker å kjøpe noe av det jeg lager, så selger jeg nok.

Greit å få litt til å kjøpe mer maling for 😉

Har det veldig artig når jeg ser at det virkelig blir bilder jeg liker, og til og med blir stolt over.

Det hadde jeg aldri trodd ☺️

16 kommentarer

Siste innlegg