Åååååååååå! 😫😫 Jeg kan bli…..

Jeg kan bli så sinna, jeg kan bli så gæren at jeg flyr i flint! 😡☹️🫤

Ja, du husker vel Juster som var så sinna?

I kveld var det meg 🤨

Jeg gikk ut for å ta en liten filmsnutt på snap, av regnværet.

Da dukker det opp en hare der du ser det blå feltet.

Måtte låne bilde fra nettet..men sånn så den ut 🙂

Jeg zoomer inn….Men hva skjer da tror du?

Joda, plutselig ser jeg fjeset mitt…det snur jo kamera når jeg zoomer.

Åamegen! Ikke nå da, har jo det blinkskuddet av haren på film.😲

Skynder meg for å lagre, og snu kamera, men da trykker jeg forkast, istedet for lagre.

Ble stressa vet du. Og ikke finner jeg stedet jeg må trykke for å snu kamera heller, og haren springer mot meg, så jeg må jo rekke å filme.

Men neida, får jo bare ikke snudd kamera, og haren som får øye på meg, bråstopper like ved meg, spoler, og sette opp farta, og forsvinner opp Snøsenveien 🙈

Er det mulig! 😫

Når får jeg en slik mulighet igjen?

Som regel ser vi den gjennom vinduet, men nå var jeg jo virkelig på rett plass til rett tid, også klarer jeg å kludre det til på denne måten.

Er nesten så jeg griner, så irriterende var det 😭

Er det rart jeg ble så sinna og gæren at jeg nesten fløy i flint? 😁😂🤣🤣😂

Måtte bare skrive det av meg, så kanskje jeg får sove 😛

Og det var jo uansett en artig opplevelse da ☺️

Se der ja…det hjalp å skrive det av meg. Er blid igjen nå 😄

Får se om jeg legger dette ut i morra 😉

6 kommentarer
    1. Fy søren så irriterende da! Sjelden man får en slik sjanse for et slikt fantastisk fotomotiv 😊

      Foreslår at du setter et ute i 24 timer, og fotograferer alt av dyr som kommer forbi i 24 timer? 😂

      Ønsker deg en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja, det var irriterende der og da, men artig opplevelse i ettertid 😄
        Ja, jeg burde nok sitte ute konstant, men da tror jeg heller jeg kjøper og setter opp et viltkamera. Har snakket om det 🙂 God klem ❤️

      1. Tusen takk for det.
        Var meninga du skulle le 😉😄
        Ja, det er så fort gjort, og ser skjer jo når det er så spesielt som det 😀
        Artig opplevelse uansett ☺️ God klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg