Å som jeg gleder meg!

Til tirsdagen er over, og vi kan senke skuldrene og vite at vi har gjort alt for å få en fin visning. Finnannonsen

Litt å gjøre før det, men ettersom vi har hatt fotografering, vet jeg jo hvordan det skal være, og vi har ikke overfylt nå.  Det er litt juleting igjen, blant annet juletreet, og noe som står litt rundt omkring som skal fjernes.  Men vi bruker jo dette daglig, så det må fjernes siste dagen.

Og det må jo vaskes litt igjen også.

Men i dag, nei, i dag blir det ikke mye gjort.  Våknet med vond kropp, og enda vondere arm etter vaksina i går, så nå ligger jeg i senga fortsatt.  Har fått i meg havregrøten, og hentet pc.n

Skal sortere litt bilder igjen, for nå som det nærmer seg et nytt år, må dette være i orden.  Vi legger bildene inn på flere harddisker for da risikerer vi ikke å miste dem.

Men jeg har fått litt forbud mot å ha for mange bilder, spesielt naturbilder.  Jeg tar jo aaaaltfor mange 😉

Det er jo så moro, og når en ser motiv samme hvor en går, da er det ikke enkelt.  Eneste muligheten er å la mobil ligge igjen hjemme.  Er bare nødt til å gjøre det litt mer.  Særlig nå som vi skal flytte til Gjengstøa hvor det er uttallige flotte solopp- og nedganger blant annet.

Jaja, er det ikke værre ting jeg gjør enn det, så får det heller gå, ikke sant?

Noen gleder i livet skal man ha utenom å stelle hus og hjem. 🙂

Tenker litt på om jeg klarer å finne nye ting å stulle med etterhvert også.  Får se når alt er overstått, og vi kan roe ned på en plass.

Det gleder jeg meg bare sååå mye til!

 

Kjenner at det er litt trist å flytte fra Trondheim, for jeg trives godt i denne byen, men da får jeg heller ta en tur innimellom.  Er ikke så ofte nede i byen nå uansett. Var mer før når jeg jobbet i sentrum.

 

Jeg har fått oppleve mye disse årene her, og jeg sitter med mange gode minner.  Det er en tid for alt, og nå er tiden kommet for å flytte igjen. Jeg er ikke akkurat fremmed for det da. 🙂

 

Det kan du lese litt mer om HER,

Her finner du 31 kapitler om livet mitt, og alle steder jeg har bodd.  Mye å lese, så har du tid, og kanskje kjeder deg en dag, er det bare å gå inn og lese litt.

Vel, nå får det være nok å lese her for i dag, jeg skriver og skriver, men det kan bli for mye av det gode (kjedelige) 😉

 

Ønsker deg en ny fin dag!

 

6 kommentarer
      1. Ja, det blir veldig spennende å bo der fast. Det er jo litt mer avsides, og 3 mil til nærmeste butikk. Så det blir kontraster fra her hvor vi har flere butikker innenfor 5 minutters gange.
        Men da må vi bare være flinke og handle inn alt vi trenger en gang i uka, og det vi mangler, det mangler vi 😉 Ellers tror jeg det blir godt for kropp og sjel å være i ro der ute ved sjøen. Og det er jo veldig enkelt å flytte når vi kan ta litt hver tur på forhånd 🙂 Nyt dagen. Klem fra meg <3

    1. Så rart å flytte til landet fra byliv. Men du er jo vant til å være der! Men må være rart…
      Blir som å være på hytta hele tiden…Fin dag videre.

      1. Ja, det blir litt rart, men samtidig har jeg bodd på landet hele livet til jeg flyttet til Trondheim, så for meg er det mer hjemme enn å bo i en blokk i byen. Føles mer riktig for meg. Og ettersom vi har stort hus der, så er det ikke hyttefølelse heller. Det blir bra! Og vi tenker at det er bare en mellomperiode så lenge vi føler det er greit. Etterpå blir det lettstelt leilighet igjen. Kanskje 10 år, eller så lenge helsa tilsier det. 🙂 Takk, en fin dag ønsker jeg deg også. 😀

    2. Så spennende å flytte til et nytt sted. Nye opplevelser og du kommer sikkert til å skaffe nye gode minner. Trist også å avslutte et kapittel av livet som man har levd. Men slik er livet. Lykke til. Og når det gjelder bilder…der er gode minner de også:)

      1. Tusen takk 😀 Ja, bilder er gode minner, men jeg trenger ikke ja så mange naturbilder 🙈😄
        Blir spennende å bo der permanent, men tror det blir veldig bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg