Å, for en strålende morgen! 🌞

 

…Å, for en strålende dag! 🙂

 

Du kan vel den sangen tenker jeg 😀

 

Her har du siste refrenget som passer meg i dag:

 

Å, for ein strålande morgon,
å, for ein strålande dag.
Strålande glad kan eg kjenne,
lykka og eg er i lag.
Å, for ein stråland dag.

 

Kan jo ikke kjenne på annet når en våkner til en så flott dag.  Joda, greit nok at det er snø, men se så vakkert da! 🙂 Litt kaldt for hestehoven 😀

 

Etter frokost måtte jeg gå en tur ned til sjøen, og opp til hytta til naboen. Greit å sjekke at alt er bra etter stormen der også.  Også fikk jeg sjekket formen litt, for det er oppoverbakke, og jeg har ikke klart det på noen uker nå.

 

 

 

 

I går kjente jeg at formen var bittelitt bedre, og det gikk greit å gå til Snøsentoppen i dag. Sakte og rolig, men fikk ikke trykkende følelse i brystet mot halsen med en gang jeg gjør noe, som jeg har hatt i snart 4 uker.

Så da håper jeg at det bare bedrer seg.

 

Det var dyrespor i snøen i dag, for rådyra holdt på hos naboen i dag tidlig. Olav satt og så på dem. Så forsvant de over veien til nok en nabo.

Fint å se dyrespor.

 

Men når jeg var på vei oppover mot Snøsentoppen, var det nok hjorten som hadde gått. For det var mye større spor 🙂

 

 

Tenk at her bor vi nå!  Er det rart jeg er glad for å våkne opp til en slik utsikt, og vite at drømmen virkelig har gått i oppfyllelse!  😀 Må fortsatt fortelle meg det ofte, for det har liksom ikke sunket helt inn enda 😉

 

Håper du også våknet med gode følelser i dag. Vet at det er mange som ikke har det så bra, men jeg er meg selv nærmest, så i dag skal jeg nyte lykkefølelsen! 🙂

Og at mannen min sitter i godstolen og ser på ski på tv.  🥰

10 kommentarer
    1. Fantastisk flotte og fargerike bilder. Du fortjener å ha en lykkelig dag! Kos deg og nyt! Jeg skal straks opp av sofaen og inn i dusjen, sånn at dagen min kan begynne også 😀

    2. For et forfriskende og herlig innlegg. Så fullt av glede. Det smitta :). Og helt enig, nydelige bilder av fin natur. Bra følelsen av pusten er blitt bedre, det kan sikkert være stresset du har levd under i god tid med flyttinga. Nyt dagen din videre og takk for at du spredte gleda rundt deg. <3.

      1. Å, så koselig kommentar, og så godt å lese at det smitta ☺
        Håper jo på det, og da er det ekstra godt å få en slik fin tilbakemelding. 🥰
        Ja, det kan sikkert være ettervirkning av alt stresset, og ihvertfall veldig godt å merke at det er borte nå. 🙂
        Her nyter vi dagen, og det håper jeg du kan gjøre også ☺ God klem ❤

    3. Nyyydelige bilder fra en flott start på dagen! 🙂
      Slik startet det hos oss også, men nå snør det store snøfiller igjen.
      Vi hadde minus 10 grader i morges, men nå er det rundt 0 igjen.
      Ha en fortsatt fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg