What a wonderfull world 🥰

Litt bilder fra 1.juledag

Vi var ute en god stund, for det måtte måkes snø, og fylle opp matstasjoner til ekorn og fugl.

Jeg koste meg med å filme 3 ekorn som kranglet litt om ekorn husa. Men etterhvert fant de hvert sitt. Og det fjerde ekornet kom også.

Her sitter de ved hvert sitt hus. Ser du godt etter  kan du se dem. Må nok zoome inn på hvert tre 😀

Vi gikk en liten tur for å kaste søppel også

 

 

Til slutt noen bilder fra hjemturen over fjellet i dag. Det ble mildvær, og snødde, så det var vanskelig å kjøre. En hadde kjørt ut i grøfta, men vi så han fikk hjelp, og var uskadd, så vi kunne kjøre videre.

Flott var det for meg som kunne sitte og bare nyte det 🥰

Så blir resten av jula tilbrakt her på Flatåsen.  Olav skal jobbe, jeg skal bare kose meg hjemme ☺

Juletreet I tunet

8 kommentarer

Siste innlegg