VM – utfordring for bjørner i hi – dag 7

Da er jeg ved målet. Ser det foran meg nå. 🙂

Målet i hva sier du? I Frodith sin VM-utfordring for oss bjørner i hi. 😉  Du kan lese om den HER

 

 

Og som du ser, i dag er temaet Snø-engel.  Jeg er sånn laga at når det er nysnø, og den ser myk og deilig ut, så får jeg lyst til å lage engel i snøen. Vel, jeg ikke bare tenker det. Her kan du se at jeg også gjør det 😉

 

Og som du ser, blid er jeg der jeg ligger. Litt rar fasong, for det var liksom en høy kant der også….det er hus og vinduer overalt, så det var så vidt jeg fikk mannen min til å ta bilde av meg. Han blir liksom litt flau på mine vegne sjø 😉  Men man får nå ikke mer moro enn man lager selv  🙂

Så her har du en engel med svarte vinger  😉

 

#vinter #VM #foto #utstilling #blogg #naturbilder #engel

17 kommentarer

Siste innlegg