VM – utfordring for bjørner i hi – dag 4

Da har jeg kommet til dag 4, og temaet i dag er IS.  Hvis du lurer på hva VM er, så kan du lese mer om det HER

 

IS kan jo være så mangt, og det blir noen bilder av iskrystall, istapper  og soft is fra meg i dag.

 

 

 

For å ta en liten is-historie så blir det i fra barndommen min. Og det gjelder ikke iskrystaller, men soft-is 🙂

Når min storesøster og jeg fikk is, spiste hun alltid denne raskere enn meg. Og hun var veldig glad i is, jeg sier bare, veeeldig glad i is. 😉

Så når hun var ferdig med sin is, (og det ble hun jo raskt) så lurte hun på om jeg orket all isen…og når hun hadde mast om det flere ganger, ble jeg lei, så hun fikk resten av isen min også 🙂

En morsom historie nå, som jeg også tok på hennes 50 års dag.

 

#vinter #VM #foto #utstilling #blogg #naturbilder #softis #50år

14 kommentarer

Siste innlegg