Vil du være med, så heng på 😊

I går hadde vi en flott tur over fjellet.  Det var glatte veier, men jeg som satt ved siden av sjåføren, kunne bare sitte og nyte utsikten, og det vakre vinterlandskapet.

Så jeg tenkte du skulle få være med på gårsdagens tur i bilder.

Vel framme kunne vi tenne opp i vedovnen, og nyte den flotte utsikten fra stuevinduet. Ser at det er mørke snøskyer over Hitra.

Vi fikk en koselig overraskelse når vi kom fram, hyttenaboen hadde måket snø for oss, så vi kunne parkere og tømme bilen før snøen lavet ned igjen

Det var utrolig flott gjort, og noe vi setter stor pris på. 🥰

Koselig med gode naboer, og her på landet snakker vi jo mer med naboene enn vi gjør i blokka i byen.

Jeg elsker snø og det tok ikke lang tid før jeg måtte ut en tur, og bare nyte.

Avslutter med bilder i blåtoner, og på ettermiddagen i går.

Håper du har kost deg med bildene.

God lørdag! 🙂

 

Utsikten fra det ene kjøkkenvinduet

#Vinter #snø #fjellet #kjøretur #blåtoner #naturbilder #foto #vinterland

10 kommentarer
    1. Fantastisk flotte bilder, og veldig fint lys da dere kjørte! Så herlig med slike snille naboer! Det lover godt for fremtiden! 😉 God lørdag til deg og dere! 😀

    2. Tusen takk! 🙂

      Ja, slike naboer er gull verdt 🥰

      Det var helt herlig lys, og utrolig mange fotomotiv på turen i går. Jeg storkoser meg da vet du 😉
      Nyt lørdagen! Klem 🙂❤

    3. Tusen takk, Margrethe. Ja, vinteren er flott på bilder 😊 Jeg liker å være litt ute i den også jeg 😉😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg