Trening i dag og nydelig vær

I dag var det bare å få på seg treningsklær igjen, og traske i vei til Fitnesspoint.  Om jeg hadde lyst,  nope, ikke i det hele tatt.

På vei dit kunne jeg nyte fullmånen, og 12 minusgrader.  Greit å ha på seg mye klær ja. 😉

20190122_075147

 

Heldigvis gikk treninga bedre i dag enn på fredag. Og jeg klarte å øke litt på tyngden på vektene.

Etterpå var det hjem for å gjøre litt husarbeid, og slappe av.

Men først nøt jeg synet av hvit snø, og sola! <3

 

 

#trening #fitness #fitnesspoint #sol #snø #hverdagen #natur #foto

19 kommentarer
    1. Kjempeflink du er 🙂 Selv om dørstokkmila er lang enkelte ganger, er det godt når man først er i gang, og ikke minst godt når man er ferdigtrent 🙂

      Kjempefine bilder, og med snøen vi har fått nå er det så lyst og rent ute 🙂

      I dag har jeg treningsfri, men skal trene i morgen. Da er det helkroppsøkt for meg 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤ 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      http://www.torilkremmervik.no/blogg

      1. Det er fordi jeg vet at det er godt etterpå, og at det må til for helsa si skyld at jeg klarer å komme meg avgårde 😉
        I morra er det noen timer jobb på meg, og da er jeg så sliten at det blir lite trening etterpå. 😉
        Tusen takk! Ønsker deg en fin kveld! Klem 🙂

    2. Spreking assa 😀 Inspirerende er du 🙂 Nydelige bilder av måne og vinter-trønderland ❤
      Ønsker deg en god kveld! Klem

    3. koslige bilder,godt å trene litt ,men uff ikke så tidlig på dag da :=) kaldt men friskt ute,liker det bedre slik enn masse snødrev iallefall,da er det friskt med en spasertur

      1. Klokka var 07:45 Så det var ikke så tidlig. 😉 Tidligere når jeg skal på jobb..Da går jeg en time før 🙂
        Veldig godt når det er som nå bare en har på godt med klær 😀

    4. Flinkis😊 Det er sikkert veldig godt når du er ferdig med treningen. Jeg kommer vist ikke i gang med turene jeg skulle gå en gang jeg. Men nå blir det litt lysere for hver dag og da har jeg litt mer tid på meg til å komme meg ut. Ikke mye til morgenfugl jeg . Og her finnes ikke gatelys eller noe.
      Fine bilder du har tatt😊

      1. Tusen takk for det. 🙂 Godt å komme ut litt, og da er det greit at det er gatelys. 😉 Veldig godt når jeg er ferdig med treninga 😀 Ha en god natt! Klem 🙂

    5. Noen ganger er det lite motiverende å komme seg til trening, men når man først er det å kommer i gang går det stort sett greit. Har kjent på følelsen jeg også, men så tvinger jeg meg avgårde 🤓

      1. Ja, det er ikke annet å gjøre 😉 Og som du sier, når en først er der, så er det helt greit, og i går ble det halvannen times trening. Også er jeg så fornøyd hver gang jeg har vært der. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg