Togtur Trondheim – Halden – Trondheim

Tidlig mandag morgen ved Trondheim  sentralstasjon.

Det ble plutselig en tur på meg igjen. Når ungene trenger hjelp, må man prøve å få til det om det er mulig. Og heldigvis kunne jeg dra på kort varsel. 

Det har vært en fin tur, både togtur og familietur.

Tenkte jeg skulle vise litt av den i bilder.

Mye snø underveis. Ble litt ekstra stopp for å måke frem sporveksleren. 🙂

 

 

 

Hamar

 

Lillestrøm

Oslo sentralstasjon 

 

Halden. Fikk gått til og fra foreldrene mine, så jeg fikk nyte sola. 🙂

 

 

Hadde lastet ned filmer som mine foreldre har filmet med 8 mm film, og det ble både latter og gråt når de fikk se dette og minnes litt av livet de har hatt så langt.

 

 

Så var det å bli med barnebarn på svømming. Det var en varm fornøyelse, og godt å se at ungene behersker vann så godt.

Også fikk jeg være med å lage kake m.m. for å feire bursdagen til sønnen min 🙂 Malin hjalp mormor 😉 <3 

Skulle tro det var en planlagt tur 🙂

Så bærer det avsted hjem til Trondheim igjen. Halden stasjon i formiddag.

 

Nå kan jeg bare slappe av og nyte turen, og glede meg til å komme hjem til min kjære mann som venter trofast på meg hjemme. Jeg er veldig priviligert som har så mange som er glad i meg, og ønsker meg både her og der.  🙂

#togtur #toget #trondheim #halden #familie #barn #barnebarn #foreldre #hjelp #bursdag #film #ganledager

12 kommentarer
    1. Helt enig – når ungene trenger en, prøver man jo å strekke seg så langt som over hode mulig for dem =) Godt at du fikk en trivelig tur, da..men – borte bra, men hjemme best 😉 =D

    2. Så bra du kunne stille opp..og fint at det var hyggelig for deg også da :)) Og så koselig å lage kake sammen med barnebarnet.. Takk for titten på bildene..og ha en fin kveld <3

      1. Margrethe: Ja, veldig koselig med mormortur. Og togturen er lang, men gikk fort 😉 Koser meg og får slappet av da. Var mye bedre med et bytte med tog, enn buss, flybuss, fly, tog, tog som jeg gjorde på samme tur i jula, 😉 Klem til deg også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg