Tid for hårklipp, og litt klatring 😄

Som du kunne se av dette innlegget  HER, så var det tid for en hårklipp igjen. ☺

Så i dag var det bare å kjøre avgårde til Solsiden.

Klar for en klipp ☺

 

Tok ikke bilde like etter klipp, for da gikk jeg en tur inn på Solsiden for litt klatring igjen.

Måtte ha litt sminkesaker, les en sminkesak 😁

Jeg har litt som jeg prøver å dekke til når jeg skal være litt ekstra fin, og nå begynner jeg å bli tom for det.

Men jeg syns sminke er dyrt jeg.

Denne lille saken koster kr 390,-

Sikkert ikke alle som syns det er dyrt, og jeg bruker jo kun dette, og mascara. Så jeg er nok ikke den som bruker mest penger på sminke akkurat.

Mannen min syns jeg er litt tullete,  som ikke syns det er så greit å bruke penger på sminke. Så lite som jeg bruker, mener han at jeg skal unne meg. Og det er sikkert sant det… men jeg har vokst opp med dårlig råd, og også når barna mine var små, så dette er fortsatt for meg luksusting og ikke noe man MÅ ha.

Men jeg kjøpte den jo, så da føler jeg vel at jeg trenger det 🙈😄  Det så du sikkert av mitt hårreisende, usminka bilde også 😉

Vel, nok om penger og sminke ☺

Frisøren holder til like ved der mannen min jobber, så jeg stakk bortom og hilste på han før jeg dro hjem.  🥰 Men handleturen var nok i dag, så jeg nøyde meg med å snakke med han i tlf,  utenfra. 🙂❤ Kjente at det var på tide å komme hjem på sofaen igjen ☺

Her er jeg hjemme, nyklipt, og med sminke (mascara ihvertfall) 😊

Aldri helt fornøyd like etter klipp, men når jeg får tatt en dusj og ordna håret sjøl,  hjelper det litt. Ikke sant? Litt vel høyt på toppen her 🙈

Vi har jo vår egen måte å ordne håret på, og det er sjelden slik frisøren gjør det. 🙂

Ikke at det er så mye hår å gjøre det forskjellig med da 😄

 

 

10 kommentarer
    1. Godt å komme til frisøren av og til 😃 Fin før og fin etterpå 😄 godt med en lett frisyre😊
      Jeg handler også på Fredrik og Louise og ja , sminke er ofte dyrt, men kjekt å ha!

      1. Ja, det var godt med en klipp igjen. 🙂 Sminke er kjekt å ha ja. Bruker det bare når jeg skal ut, orker ikke styre med det ellers 😁😀

    2. Kul sveis! Men alltid greit å fikse seg selv, ja, etter en hårvask. 😊 Bruker forsvinnende lite på sminke jeg også. Det lille du kjøpte, er deg vel unnt! 😊 Flotte bilder fra Solsiden!

    3. Flott på håret og er som deg – kjekt å rufse til på sin måte!
      Sminke må man ha, noen ganger kjøper jeg dyrt og andre ganger på Normal!
      Jeg føler at jeg trenger farge i ansiktet på vinteren. Ha en fin kveld..

      1. Tusen takk 🙂
        Ja, en blir litt gusten og blek på vinteren..😊 Jeg har ikke handla sminke på normal, men andre ting kjøper jeg der. 🙂 Ha en fin kveld du også 🥰

    4. Så fin du blei! Deilig å få sving på frisyren! Jeg er heller aldri helt fornøyd før jeg får vaska det en gang, hihi….! Så mye sminke du bruker, da, hihi…. jeg bruker nemlig ikkeno! Unntatt litt mascara og øyeskygge på 17.mai og julebord…. hahaha… men – jeg syns jammen du skal unne deg det altså! Viktig å føle seg vel! Klemmer <3

      1. 😄 Tusen takk! Ikke sant, jeg bruker mye 😁 Heldigvis ikke, men litt til penbruk er greit, for akkurat det, å føle meg vel og se litt våken ut 😉😊
        God klem 🙂❤

    5. Vi trenger litt sminker for å kamuflere alderdommen:)
      Du fortjener det:)
      Jeg bruker det også. Det varer jo flere måneder så det er ok det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg