Tar sjansen en gang til jeg ;)

På hva? På å være modell for en dag. Husker du at jeg prøvde på det en gang tidligere? Ikke det, vel, da kan du se det HER. 😉

Fikk kjøpt noen nye kjoler i sommer. Ja, du leste faktisk helt riktig, “noen” nye kjoler. Det er ikke verst altså. Jeg har ikke hatt sommerkjoler på flere år, for jeg har ikke funnet noen som har kledd min smukke kropp. 🙂

Men nå fant jeg hele 3 stk. Og da er jeg nesten nødt til å være modell, ikke sant? Er en stund siden jeg tok bildene, så nå er det på tide å vise dem fram.

Tar i mot både ros og ris. 😉 

Også brukte jeg et par forskjellige sko, for jeg ville se selv om kjolene kunne brukes både til “pent” og mindre pent. Du skjønner hva jeg mener når du ser bildene tenker jeg. Dessverre har jeg ikke fått brukt mer enn en av kjolene til nå, for det ble så mye regn og lite pynting. Men da har jeg jo noe nytt til neste sommer. 😀

Nå lar jeg bildene tale for seg selv. Som sist er de ganske uklare selv om jeg brukte speilrefleks denne gangen. Er bare så vanskelig å fokusere riktig for så å bruke selvutløser. Får vel trene på å la mannen min ta bildene. Med å trene mener jeg å posere når han ser det 😉 Mye lettere når jeg er alene hjemme 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Må ha det litt moro også 😉

 

 

Fant denne kappa til halv pris også. Kjekt til litt kjøligere dager, og det har vi jo en del av her i trøndelag. 🙂

 

 

 

Så kjøpte jeg meg noen topper på salg også. Så nå er jeg klar for neste sommer 😀

 

 

 

#modell #ego #foto #kjoler #kjole #casual #jakke #kappe #uklart #blogg #hverdagen #megselv 

16 kommentarer

Siste innlegg