Solskinn på en lørdag! 🌞

I dag ble det så fint vær, at jeg var nødt til å komme meg ut en tur.

Hele uka har det vært så mye annet, at frisk luft har måtte vike for jobb m.m.

Men lørdag bør man kunne få til en tur, lang eller kort det spiller mindre rolle. I dag ble det 5 km. Er nemlig ganske sliten, så jeg gjør akkurat det jeg føler for.

Fredagskvelden ble litt annerledes enn vi hadde tenkt, da mann min måtte inn på akutten en tur, og de ville ha ham til observasjon og tester over natten.

Sånn gikk nå dagen, kvelden og nattan for han. Jeg ble hos ham en stund på kvelden, men fant ut at jeg måtte hjem for å få litt hvile selv også.  Han blir jo passet godt på der han er nå.

Så i dag ble det til at jeg fikk gjort det litt koselig her hjemme,  med litt støvsuging og rydding. En sjokoladekake ble det også igjen. Godt å ha litt til kaffen i helga. 😉

Og mens jeg holdt på her nå, så kom mannen min hjem. Han skremte meg da jeg skulle ut i boden med resten av kaka for å legge den i fryseren.

Jeg låser opp utgangsdøra, og der sto han rett foran meg for å låse opp døra! Skvatt så jeg mista kaka i gulvet, men den tålte heldigvis det 😲😄

Vel, da er det snart tid for middagslaging,,,skal bare legge ut litt flere naturbilder først 😎

 

Ikke rart man får lyst til å gå ut når været er som nå. Sola varmer, og man får vårfølelse!

God lørdag!  Håper du nyter den. 😃

 

#sol #naturbilder #natur #sykehus #skremt #sjokoladekake #helg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg