Sola er god, sola er toppen!

Sola titter fram og gjør dagen litt varmere. 🙂

Foreløpig har vi her i trøndelag ikke den helt store sommervarmen, mem da er det ekstra godt når den trenger igjennom skylaget, og gir varme til en sliten kropp.

Gikk meg en ettermiddagstur i går, og selv om formen ikke var helt på topp (sov til og med en stund på ettermiddagen), så føltes den noe bedre da jeg kom meg ut.

 

 

 

 

 

 

 

Er ikke mye som er bedre medisin enn å komme ut en tur. Dvs om man i det hele tatt klarer. Anbefales på det sterkeste 😉 Hjelper både på hode og kropp. Ikke minst på humøret når jeg ser denne på turen 🙂

Fin fyr, ikke sant? 😀

Ferden gikk videre, og det er mye vakker natur også her på Flatåsen. Bare så mye hus rundt omkring. Men får ta meg en tur i marka en dag, så slipper jeg følelsen av ansikter i alle vinduer. Litt slitsomt det noen dager.

Så jeg finner meg alle de skogstiene jeg kan på veien. 😉

 

Og nyter solstrålene  🙂

Ønsker deg en fin dag! <3

 

 

#sol #sola #skog #stier #skogsstier #foto #hverdag #natur #flatåsen #trøndelag #tur

 

14 kommentarer
    1. Hei!
      Ja man må bare nyte de solstråler som kommer vår vei 😀 Fin tur du har tatt bilder av 🙂
      Som regel er det godt når man har komt seg ut. Ikke alle dager er like gode og det er tungt å komme seg over dørstokken for noen og enhver 🙂 Men når vi har klart det, er det bare godt.
      Ønsker deg en god dag i dag 😀

    2. det var en fin tur,kjekt når en kan vandre litt på stier mellom trær så får en følelse av å være i skogen :=) håper du får en fin dag,nå skal jeg ta jakken på og bevege meg ut en tur

      1. fruensvilje.blogg .no: Takk for det. Ja, det er godt å finne litt stier og skog 🙂 Håper du har en fin tur 😉 Vært på en liten tur igjen jeg og. Ha en fin dag! 🙂

    3. Ja, i går var det fint vær. Bra at du fikk ta en tur ute i det fri.
      I dag er det ikke fint vær til oss her i Trøndelag. Så hagen min må også vente med stell:)

    4. Fin natur og fine bilder..og artig “fyr” med store øyne..hehe.. :)) Koselig å se sola..her hos oss varmer den godt om dagen <3

    5. Takk for turen og en fin dag til deg også. Det ser ut til at du fant deg en fin tursti, og den malte steinen var søt. Her er det lettskyet og sol, men ikke helt shorts og singlet vær. Men det er deilig å gå uten jakke i det minste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg