Sang på hjernen

Har du noen gang hatt sang på hjernen?

Det har jeg, mange ganger.  Og det fikk jeg i går kveld også.

Vi var på skolen til barnebarna i går, på basar. Mye folk, og i og med at det skulle være to puljer, så var vi der på første pulje som var de minste klassene. Og der var Petter med.

Klassen hans sang, men det han gjorde var å sette seg under benken, bak de andre og sang. Han er litt sjenert for tiden

Du kan så vidt se han bak olabuksebena i midten av den hvite ringen. 😉😃

20190307_175110

 

Før neste pulje skulle ha basar spurte mamman til Petter og Caisa om vi kunne ta med oss Petter hjem. For hun hadde ansvaret  og det er ikke så lett med en aktiv 7 åring.

Så dermed tok vi Petter med hjem og passet ham til mamma og søstra kom hjem.

Han har lært bestemor en sang, og i går festet den seg på hjernen etterpå. Helt til langt utpå dagen i dag 🙄😥😃

“Ri, ri på Islandshest. Ri mot øst og ri mot vest. Ri mot sør og ri mot nord. Ri mot der hvor Petter bor. ”

Sånn har det hørt ut i hodet mitt siden kl 20:30 i går kveld. Nå begynner det vel igjen 😮😉

Caisa kom hjem strålende fornøyd for hun vant en av fruktkurvene til slutt. Kvelden var reddet! 😃😍

Har du vunnet fruktkurv noen gang? Eller hatt sang på hjernen?

Jeg har aldri vunnet fruktkurv 😉🙂

 

#sangpåhjernen #basar #barnebarn #skole

 

8 kommentarer
    1. Du altså…nå synger jeg Ri, ri på islandshest også inni meg. Vi synger den på jobben i barnehagen, og alle barna må jo få sitt eget vers… Det er faktisk veldig mange barnesanger som suser inn i hjernen min enkelte dager. Når det gjelder vinnerlykke, så er den heller dårlig her i huset.

      1. Hehe…Ja, jeg var redd noen kunne få den på hjernen hvis de kunne den, og det gjør altså du 😃😉 Jeg kan ikke så mange nye barnesanger, så da er det greit å lære litt av ungene. Og de lærer noen av meg 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg