Så er dagen snart over..

..Og den har vært rolig og fin.

Vi gikk oss en lang og god tur på formiddagen før vi så litt på ski, blogger m.m.

Så lagde jeg middag. Ettersom vi har Bryllupsdag ble det biff her i dag, elgbiff.

Vi snakket om å gå ut og spise, men så fant vi ut at vi har så mye godt i fryseren nå at vi kunne enkelt lage en ekstra god middag selv. 😉

Som tenkt,  så gjort.  Elgbiff med ris, salat og en farlig god saus, det var vel verdt en middag hjemme. 🙂

20190217_141930

 

Bordet var pyntet med lys og tulipaner og vi skålte i alkoholfritt øl. 🙂

En fin søndag,  og 13 års bryllupsdag er over, og vi ser fram til mange nye år sammen. ❤

På salongbordet står siste rest av de rosa Rosene og jeg må vel si meg fornøyd, for i morra er det 1 mnd siden jeg fikk dem av Olav. 🙂

God søndagskveld! 🙂❤

#bryllupsdag #søndag #biff #elgbiff #middag #roser

10 kommentarer
    1. Gratulerer med bryllupsdagen <3 🙂

      Det er verdt å feire bryllupsdagen på den måten dere gjorde det, og med slik god mat <3 🙂 Ser ut som du har hatt en kjempefin og koselig dag.

      Kjempefine bilder du har tatt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. 💐 Gratulerer på bryllupsdagen 🌷Så koselig dere hadde gjort det, og så den nydelige maten da 😊
      ::
      Jeg har begynt å blogge litt på nouw for å sammenligne litt. Har du lyst til å følge meg der, så finner du meg her: nouw.com/veralynn

    3. Gratulerer med bryllupsdagen ❤
      Man trenger ikke å gå ut for å spise . Det er like koselig hjemme. Ihvertfall da man kan lage i stand en middag som dere har gjort her.

      1. Tusen takk for det. Ja, ikke sant! 🙂 Og vi koser oss så godt hjemme, så vi når vi har så god mat er det veldig avslappende og koselig å gjøre litt ekstra kun vi to 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg