Rolig dag hjemme i Huset

I dag våknet jeg ikke før 08:15

Olav hadde listet seg opp, og jeg lå og dro meg til 08:35  

Det regnet og var grått ute, så jeg hadde ikke lyst til å stå opp. Dessuten gjør medisin at jeg blir litt trøtt også. Noe må jeg jo skylde på 😉

Olav og faren hans skulle en tur til Øra på fyllinga, så jeg kunne ta det litt med ro ettersom jeg slapp å være med. 🙂

Etter havregrøt til frokost, satte jeg brøddeig og strøk klær. Lenge siden ferskt, hjemmebakt brød nå.

 

 

Må ta meg en skalk til kvelds  😉

 

 

Og en kopp the 

 

Det har vært en skya, mild og regntung dag. 

 

Vi satt ute i hagen da Hurtigruta Polarlys passerte. Var i rute i dag 13:25

 

 

 

Hyttenaboen vår var ute og fisket, og hadde fått for mye. Så vi var så heldige å få sei og lyr. Det blir derfor fersk sei til middag i morra, og flere pakker med lyr i fryseren. Tror det ble 4 kg filét. 🙂

Sier ikke nei til det. Vi skal ut og fiske vi også, men har hatt litt mye annet å styre med.

I kveld slapper vi av inne siden der regner ute. Olav er stadig nede i kjelleren for han spraymaler blomsterpotter vi skal ha i byen. Jeg  er lite hjelpsom om dagen ettersom jeg har så vondt. Håper jeg kommer sterkere tilbake snart . 😉

 

#roligdag #hjemme #huset #gjengstøa #magerøya #hemne #hitra #fersktbrød #avslapning #blogg #hverdag #hverdagen #regn #vindstille 

8 kommentarer
    1. Kan trenge regn her også, men koser meg med finværet da 🙂 Nybakt brød med brunost og en kopp te..ikke mye som slår det :)) Fortsatt god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg