På vei til jobb

20190305_065153

Se hvor lyst det er på morran nå 😀🌞 Og klokka var bare 06:52 da dette bildet ble tatt.

Kaldt, -12° men blir en fin dag ser det ut til. Ingen skyer å se. ☁️

20190305_065554

Har kledd meg godt som du ser, så jeg fryser ikke. 😉

Og ihvertfall ikke nå som jeg sitter på bussen. 😀

20190305_065653

Sitter langt bak for jeg skal helt til endeholdeplassen, og da blir det litt roligere rundt meg.

Men nå skal jeg legge bort mobilen og nyte utsikten siste halvtimen

God tirsdag! 😀

20190305_070418

 

 

#tirsdag #jobb #buss #kaldt #kuldegrader #sol

18 kommentarer
    1. Huttetu ja! Det var kaldt i natt ja, men du verden for et kjempeflott og nydelig vær. Sant det Alf Prøysen sier i sangen om månedene at: “Jeg heter mars og kan være stri”. Det kan den så absolutt!

      Kjempefine og nydelige bilder som viser hvor fint det faktisk er en morgen i mars 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Kaldt hos deg da! Brrr. Her kom det snø, men det er null grader, så den forsvinner vel snart igjen. Men det blir veldig lyst at det hvite. Så bra du er i form igjen. Omgangssyke er ikke gøy. Dumt dere ikke fikk feiret bursdag som planlagt, men sånn er det bare. Fint pannebånd du hadde laget. Det kledde deg. Ha en vakker dag videre 🙂

      1. Tusen takk for det. Nei, ikke godt med slik mage, men det ble kortvarig så jeg vet ikke helt hva det var. 🙂 Heldigvis. Gikk greit å jobbe. 😉 Ønsker deg en fin kveld! 😃

    3. Her hos meg på Jæren er det vår. Krokus og snøklokker blomstrer, påskeliljene står i knopp og plenen er grønn, men så har vi ikke hatt noe særlig vinter å snakke om heller. Det er jo vakker hos deg da med vi ter og snø.

    4. Jammen har du det kaldt enda! Tror ikke vi har hatt det så kaldt noen ganger i vinter. Her var det +2 i morges, og det er så deilig at det begynner å bli lyst når jeg går til jobben kl 07.00. Våren er ikke så langt unna, når vi kommer til april er det i alle fall lov å vente veldig på våren. Fortsatt kan det komme mer vinter og vi hadde litt sludd i luften i dag, men det gikk over til regn ganske fort.

      1. Ja, her er det kaldt. 15 minus i dag tidlig. 😉 Og det skal være kaldt en god stund enda. Så…Jeg velger meg april 😉 Da får vi tro våren kommer for fullt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg